Medya:SEVDA
İyi okumalar...Yarın okulum var. Ve ben hala uyuyamadım, nedenmi? Çünki çoçukluk aşkımla olan fotoğraflarıma bakıyorum. Ouu ben kendimi tanitmayı unutdum. Ben Sevda Yeşilcam 17 yaşındayım liseye gidiyorum. Sıradan bir aileye sahibim, anlıyacağiniz öyle şata pata bir hayatım yok. Genelde Umutla takilirim, bide gereksiz Ayşegül ile, Ayşegül ve Umut kimmi? UMUT benim çoçukluk aşıkm) evet ben onu seviyorum ama o beni sadece arkadaşı olarak görüyor.Ayşegülse bizim okula yeni geldi ve çok gıcık etrafındakı tüm erkeklerin ona sarkıntılık yapmasına müsade eden bir salak. Tabii sizde neden bu kızla geziyorsun diyorsunuzdur şimdi. Ayşegül Umuda aşık olmuş sanırım yada bilmiyorum.
Kendimden biraz daha bahs edeyim, 1.55 BOYLARINDAYIM, kısa kahve rengi kıvırcık saçlarım var. Uzatmayı çok istedim ama olmadı işte. Mutlu olan kadınlar saçlarını uzatırdı değilmi? Ben mutluluğu Umutda arıyorum 10 yıldır. Neyse bu kadar,Umutumla Ayşegülüde anlatırım sonra.
****
Alarmımın gıcık sesile uyandım güzel rüyamdan. Saat sabahın 05:30'u idi. Ne? Siz hazrlanmak için kaçta kalkiyorsunuzki? Neyseya tutmayın beni Umutum gelecek birazdan hazırlanmam gerek."TABİ SEVOŞUM HAZIRLAN HAZIRLAN, GELECEK BEYAZ ATLI PRENSİN"
Kendi iç sesime göz devirerek. Banyoma taraf yürüdüm. Evet benim bir iç sesim var. Sizin yokmu? Kimde yoksa kendi iç sesimi ona vere bilirim. Çünki kendisinden nefret ediyorum ben.
Sabah rutinimide hall ettikden sonra, okul kiyafetlerimide giyindim. Saçımıda hall ettikten sonra. Dudağima azıcık parlatıcı vurdum. İşte hazırdım. Annem bana seslenmeden. Aşağiya insem iyi olacak! hadi gelin)
"GÜÜÜÜÜ-NAAAAAYYY-DINNNNNN" DELİ GİBİ MUTFAĞA DALDIĞIMDA ANNEM BANA GÜLÜMSEYEREK.. "Günaydın kıvırcığım.sofra hazır hadi kahvaltını yap." dedi.
İyide, güzelde Annemin nesi vardı?
"Annecim? Biseymi oldu?"
"Yok kuzum! Kahvaltını yap sen."
Hayır hayır kesinlikle biseyler olmuşdu.benim annem şuan bana fazla soru sorardı.
"Annem? Noldu sana? Anlatmak istermisin?"
"Yok güzel kızım. Bişeyim yok, hadi kalk geç kalacaksın okuluna." Nasıl olsa öyrenirim ben bunu.
****
Kapının zil sesiyle koşup kapıyı açtım.. evet Umut o maviş gözleriyle bana göz kırptı ve goool ben mefta ajsjs
'Sevda Umutun kapıda kök saldı!gitsene!'
İç sesimin beni uyarması ile Umutuma kocaman gülümseyip. Günaydın dedikden sonra okulun yolunu tuttuk. Çok konuşmadık, o yolda yürüyen kızları izledi bense onu:(
*****
İlk ders ingilizceydi.
Öğretmenimin tizz sesiyle başladık güne. Hayırlı uğurlu olsun!"Sevdacım!? Ödevini bize göstermek istermisin?"
Canım Öğretmenim şimdi ben sana nasil bir yalan atayımki??.
"Şeyy öğretmenim." Şirince gülümsedim. ne kadar başardıysam artıkn
"Ney Sevdacım?"
" ben dün ödevimi yaparken birden kalemim kırıldıda, geç olduğu içinde markete gidip alamadım.""Kaleminmi kırıldı?" Diye bir soru yöneltdi canım öğretmenim.
"Evet)"
"Tamam,SEVDA! TA-MAM" BU KADINDA DELİMİDİR NEDİRYA. NE BAĞIRIYORSUN.ACABA?
KULAK BU ANASINI SATAYIM.
*****
SIKICI BİR GÜNDEN SONRA EVE GELİP KENDİMİ YATAĞİMA ATDIM. UMUTDA gelmedi zaten. Anladiğiniz moralim. Yerlerde(Yine Umutu düşünürken. Telefonum bildirim sesile irkildim.
-05. Fotoğraf.
Bilmediğim bir numaradan fotoğraf gelmişdi. Hayır bu olamaz. Olamazdı bu bunu bana yapmış olamazdı.hayırrr....Vote ve yorumlarınızı esirgemeyin💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Umudum ol!
Teen FictionSonsuz umutla bekliyeceğim seni... içimde küçük çoçuk gibi mutluluk taşıyacağım seni beklerken. Umud'um olduğu müddetde mutlu da olacağım.Kalbimde bırakdığın izlere bile âşığım ben. Nasıl yorulurum ki seni beklemekden...? Ne var yani, sana kırgıns...