Krásné pondělí přeji všem!
Šestým zadáním bylo vybrat si nějakou starou zálibu (skupina, seriál, film, hra,...), kterou se dnes zrovna nechlubíme, a ztvárnit ji.
Několik roků svého dětství jsem opravdu těžce ujížděla na WITCH. Měla jsem všechny časopisy, viděla jsem všechny díly seriálu, měla jsem doma všechny knihy, kalendáře, plyšáky žab, propisky, šály, čepičky, rukavice, obrázky na zdi, plný skicák,..., naši mi koupili dokonce dort narozkám, na kterém byly WITCH taky. S holkama ve škole jsem založila partu WITCH a dělaly jsme věci jako ta parta a různě jsme křičely "spojení strážkyň!", já byla samozřejmě Will, protože jsem byla jako děcko tak trochu diktátor.
Teď asi dva týdny zpátky jsem vyhrabala staré časopisy... asi metrový sloupeček. A začetla se... vůbec to není špatný :D a když už jsem byla v tom, začala jsem rovnou koukat na seriál, naštěstí ho mají na YT (zatím 1x22).
Celou pubertu jsem se za to neskutečně styděla a furt to někdo vytahoval. Teď je to takový cute. :D
Stále se jedná o premade, pokud má někdo zájem, napište mi prosím zprávu.
Verze s okem je pro představu, že lze ten prostor vyplnit čímkoli na přání.
---------------------------------SPOLUÚČASTNÍCI---------------------------------
Prosím všechny grafiky i negrafiky, NAPIŠTE NÁM VÁŠ DÁVNÝ ÚLET! ♥
↓↓↓ Strangie001 ↓↓↓
Dlouho jsem nemohla přijít, jestli vůbec mám nějakou oblíbenou věc z dětství, za kterou se stydím. Nakonec jsem ale na jednu přišla. Celý první stupeň jsme já i všechny moje spolužačky zbožňovaly seriál Winx Club. Mojí oblíbenou vílou byla Stella, princezna se Solarie, jež vládla slunci, měsíci a hvězdám. A proto se omlouvám za všechny vypálené sítnice.
ČTEŠ
Premades
RandomKniha plná předem vyrobených coverů. První část knihy jsou série po pěti, zbytek už náhodné nápady. *doporučuju jet od čísla 70 výše PREMADE COVERY JIŽ NELZE ZAMLUVIT ANI POUŽÍT, NEJSEM ZDE AKTIVNÍ!