Zdravím grafiky i negrafiky!
Ráda bych vám představila novou výzvu, která má za úkol představit známé i neznámé grafiky, něco o nich prozradit a něco prozradit jim.
Výzva se jmenuje JÁ, JOY. Alespoň pro mě, protože se bude týkat mého bezprostředního okolí a vnímání světa. Pokud se jmenujete Bilbo, bude se výzva nazývat JÁ, BILBO, protože to bude pouze o vás.
CO VÁM VÝZVA DÁ
- možnost poznat se lépe
- procvičíte si grafiku na méně typických tématech a materiálech
- poznáte nové lidi a jejich práci
- budete mít malou reklamu (zveřejním vaše práce spolu s vlastní)
CO VÝZVĚ DÁTE VY
- pár chvil volného času
- trochu přemýšlení a objevování
TERMÍNY
Začínáme: 15.5.2020
Končíme: 15. 6.2020
PODMÍNKY ÚČASTI
Jednoduše nejsou. Výzvu si můžete plnit kdykoli a soukromě, ani ji nemusíte zmiňovat. Pokud máte zájem o zveřejnění v mých kapitolách, postupujte prosím podle návodu níže.
JAK MI ZASLAT PRÁCI
1. Vytvořte práci podle zadaného tématu - ideálně 512x800 a větší při stejném poměru.
2. Otevřete si mail, do předmětu vložte váš username, přiložte vaši práci a jako zprávu napište krátký text, který upřesním v každém zadání.
3. Pošlete mi to na mail: joymcgee.off@gmail.com
4. Pohlídejte si, že odpovím - pokud se neozvu tři dny a déle, pište soukromou zprávu.
! Práce neposílejte po ukončení výzvy tj. po 15.6.2020 ! Takové práce můžete zanechat jako odkaz v komentáři. Nemůžu přidávat covery další tři roky... drblo by mi. ♥
__________________________________________________________
1. VÝZVA - JÁ, JOY
Zadání: První výzvou je takový autoportrét. Může jít o vyjádření povahy i vzhledu, cílem ale je vybrat si jednu vaši výraznou vlastnost a nezaměnitelně ji ztvárnit.
Doplňující text: Do mailu mi tentokrát žádný neposílejte. Budeme vaši vlastnost hádat. :))
Termín: 17.5.2020
Pro účastníky: Svou práci zveřejním 17.5.2020 (neděle), proto bych byla ráda, kdyby mi pár prací na mail přišlo (hodně doufám, že mě v tom nenecháte :D). Pokud to nestihnete, můžete mi práce posílat až do poloviny června (ale už to trochu postrádá tu zábavu). Pakliže se budete prezentovat pouze na svém profilu, budu ráda za odkaz libovolnou cestou.
__________________________________________________________
Ruce nahoru, kdo se zúčastní! Moc se na vaše práce těším a doufám, že alespoň část z vás, kteří jste na minulé kapitole zvažovali účast, se opravdu připojí. ♥
__________________________________________________________
Cílem toho všeho je poznat se mezi sebou, proto by bylo ideální prezentovat všechna díla současně a poté si nad nimi třeba popovídat. Sdělit své zkušenosti a informace ze zákulisí.
Myslíte, že vám bude vyhovovat 2-3 denní limit na obálku?
V případě dotazů pište! ♥
ČTEŠ
Premades
RastgeleKniha plná předem vyrobených coverů. První část knihy jsou série po pěti, zbytek už náhodné nápady. *doporučuju jet od čísla 70 výše PREMADE COVERY JIŽ NELZE ZAMLUVIT ANI POUŽÍT, NEJSEM ZDE AKTIVNÍ!