Krásné úterý přeji všem!
Osmým zadáním bylo ztvárnění svého znamení kterékoli kultury.
Vybrala jsem si keltský kalendář, přestože na mě sedí snad nejméně ze všech možných. Ovšem líbí se mi na tom to, že jsem znamením jabloň, což má pro mě osobní rovinu - naši při mém narození zasadili jablůňku, takže je teď stejně stará jako já. Nesedí na mě především kalendářem opakovaně zmiňovanou touhou po dobrodružství, kterou mám sice v hlavě, ale v reálném životě jsem paranoidní z každé nejisté situace. Naopak velmi sedí slova - obrazotvornost, vnitřní svět, hloubavost, touha po vědění, umění. Ale možná je moje sedí a nesedí ovlivněno tím, že procházím jakýmsi přerodem v dospěláka, dřív jsem totiž byla malý dobrodruh, věšela jsem se hlavou dolů pět metrů nad zemí, protože jsem byla Tarzan a indián, ale teď vnímám všechny hrůzy světa a už tak odvážná nejsem...
"Jsou to nenapravitelní snílkové, kteří se jen těžko smiřují s realitou všedního života."
PŘED NÁMI JSOU POSLEDNÍ 2 VÝZVY!
Stále se jedná o premade, pokud má někdo zájem, napište mi prosím zprávu.
---------------------------------SPOLUÚČASTNÍCI---------------------------------
↓↓↓ annyen_ ↓↓↓
Jsem prosincové dítě, takže na mě připadlo znamení střelce, jak jde už logicky poznat z titulku na coveru.Nedalo by se říct, že bych ale byla jeho přesnou definicí (možná je to tím, že jsem se narodila skoro na hraně), nejsem moc extrovert, ani extra dobrodružná, ale na jedné stránce s horoskopy jsem našla jednu část, která mě docela vystihla. ...proto jsou Střelci většinou extrovertní. Takové, kteří se drží v ústraní, najdete jen ojediněle, ale ti pro změnu spřádají fantastické sny a míří svým šípem vysoko. Nejsou to beznadějní snílkové. Své plány přednesou ostatním až ve chvíli, kdy si budou jisti úspěchem. Ačkoliv trochu beznadějný snílek jsem, tahle definice jsem docela já. Na coveru jsem použila oheň a snažila se ho ladit do teplých barev, protože živel střelce je oheň (proto ten podivný ohnivý had, kroutící se kolem luku). Štětec na sníh vykouzlil hvězdičky a poté jsem ještě nakreslila střelcovo souhvězdí, schované pod titulem. Není to dle mého úplně top práce, ale vcelku spokojená jsem.
ČTEŠ
Premades
NezařaditelnéKniha plná předem vyrobených coverů. První část knihy jsou série po pěti, zbytek už náhodné nápady. *doporučuju jet od čísla 70 výše PREMADE COVERY JIŽ NELZE ZAMLUVIT ANI POUŽÍT, NEJSEM ZDE AKTIVNÍ!