Krásné pondělí přeji všem!
Desátým a posledním zadáním bylo představení postavy, jejíž smrt nás zasáhla neobyčejně silně.
Dlouho jsem nad tím přemýšlela, na mysl mi vyskakovala jména jako Severus, Dobby, Tony atd atd. Brečela jsem u nich jako malá želva, byli hrdinové. Přinesli velké oběti, které v určitém světle měly vliv a smysl. Ale pak jsem si uvědomila, že nejsilněji mě zasáhne smrt, která nemá smysl, kterou vidím jako křivdu.
Proto jsem si vybrala Bubbu, kamaráda Forresta Gumpa. Kdo film viděl, tak ví. Bubba byl svým vnímáním světa trochu jako malé dítě, přesto byl vyslán do Vietnamu, aby položil život za něco, co ani nechápal. Mluvil akorát o krevetách a o domově, měl velké plány do budoucna. Když umíral těžce zraněn Forrestovi v náruči, ptal se, proč se mu to stalo... řekl, že chce jít domů. Nejhorší na tom je, že podobné nelidskosti a se stávaly běžně.
Stále se jedná o premade, pokud má někdo zájem, napište mi prosím zprávu.
---------------------------------SPOLUÚČASTNÍCI---------------------------------
↓↓↓ FoxieBlack ↓↓↓
Mojí postavou je Allison z Teen Wolf, a to že zpracuji zrovna jí mi bylo jasné prakticky hned, jak jsem si zadání přečetla. Teen Wolf jsem začala sledovat když mi bylo 13, a byla to pro mě dost srdcová záležitost. Díky karanténě jsem se k seriálu po 3 letech vrátila. Allison byla postava ke které jsem si vztah musela postupně vybudovat, možná hlavně proto jsem tak špatně snášela, když zemřela. Loučení s ní bylo jak v seriálu, tak pro mě, dost emotivní, a myslím že vždycky bude.
↓↓↓ 99KatteyMistyBlack99 ↓↓↓
Proč jsem si vybrala zrovna Antonnyho Howarda Starka alias Ironmana? Protože jeho smrt mnou otřásla a já ještě celý týden po premieře Avenger Engame měla chuť brečet kdykoliv jsem si nato vzpoměla. No dobře myslela jsem na to pořád. Tonny byl a pořád je moje nejoblíbenější ppostava z Marvelu. Nevím jestli je to kvůli jeho egoistickému a sebevědomému chování nebo prostě proto, že je sám sebou a ne tím koho z něj lidi chtějí mít.
ČTEŠ
Premades
RandomKniha plná předem vyrobených coverů. První část knihy jsou série po pěti, zbytek už náhodné nápady. *doporučuju jet od čísla 70 výše PREMADE COVERY JIŽ NELZE ZAMLUVIT ANI POUŽÍT, NEJSEM ZDE AKTIVNÍ!