Krásný čtvrtek přeji všem!
Pátým zadáním bylo ztvárnění dětské vzpomínky, kterou si držíme dodnes pro její kouzlo nebo hodnotu.
Vybrala jsem si moment, kdy jsem byla jako malá u moře. Blížil se pomalu večer a od moře šla ohromná bouřka. Na pláži už nikdo nebyl, jenom naše rodina honila nafukovací kruhy a lehátka unášena prudkým větrem. Ale já neběhala, jelikož jsem byla chvístek (malý hubeňour), takže mě mamka zabalila do osušky a posadila do písku. A jak jsem byla zabalená jako v kokonu, že mi ani hlava nevykukovala, bylo mi najednou teplo. Cítila jsem se v bezpečí, jako když z okna s hrnkem kaka sledujete hurikán.
Tento okamžik jsem si vybrala, protože je to nejživější vzpomínka mého dětství. Pořád cítím tu sůl ve vzduchu, poslední teplo z písku, prudký vítr, co mi naráží do tlustého ručníku. Je to taky moje nejstarší vzpomínka na bouřku, která je pro mé dnešní já hotovým zázrakem a nevýslovným štěstím. (a to mě jednou málem zabil blesk... heh)
Stále se jedná o premade, pokud má někdo zájem, napište mi prosím zprávu.
---------------------------------SPOLUÚČASTNÍCI---------------------------------
Prosím všechny grafiky i negrafiky, JAKÁ JE VAŠE VZPOMÍNKA? ♥
↓↓↓ Denaril ↓↓↓
Nejvíce a nej vzpomínky, které mohu vytvořit jsou ty z, ne jedněch, prázdnin v Českém ráji. U tety na vesničce mezi koťaty, slepicemi, senem, čerstvě nadojeným mlékem a prostě tak. Už se těším, až tam zase pojedu, ale už mám smůlu, nemám šanci se týdny mazlit s kde jakým kožichem.
↓↓↓ Llamentace ↓↓↓
Jak jsem byla malá, věřila jsem v magickou moc světlušek. Poté, co jsem zjistila, že je to brouk se svítícím zadečkem, nic mě nezastavilo. S bráchou jsme šli do polí kousek od nás a začali hledat brouky se svítícími zadečky. Jednoho jsme našli. Ani nevím, jestli to byla světluška nebo jiný tvor, ale v nitru jsem byla přesvědčená, že jsem magickou bytost lapila. Bez rozmýšlení jsem tedy hodila hmyz do pusy a polkla. Od té doby jsem se považovala za královnu noci :D
ČTEŠ
Premades
AléatoireKniha plná předem vyrobených coverů. První část knihy jsou série po pěti, zbytek už náhodné nápady. *doporučuju jet od čísla 70 výše PREMADE COVERY JIŽ NELZE ZAMLUVIT ANI POUŽÍT, NEJSEM ZDE AKTIVNÍ!