Yaralar

411 59 32
                                    

5/10

"Sessiz ol." Hiromi ve Winwin parmak uçlarında Winwin'in odasına çıkmaya çalışıyordur. "Beni neden evine getirdin ki?"

Hiromi car car konuşurken Winwin onu belinden iterek odasına itti. "Aklından pis şeyler geçmiyor di mi? Yoksa bak çığlık atarım." Winwin telaşla başını iki yana salladı. "Hayır öyle bir amacım yok."

Winwin pansuman malzemelerini çıkarırken Hiromi ise yatağa oturup etrafı süzüyordu. "Odan güzelmiş."

"Teşekkür ederim." Hiromi gülümseyip kütüphaneye ilerlerken Winwin telaşla kütüphanenin önüne geçerek onu engelledi. "O-olmaz."

"Ya amma mızmız çıktın sende,alt tarafı kitaplarına bakacaktım." Winwin asla bu riski göze alamazdı. Hiromi'nin birkaç fotoğrafı kendisinde bulunuyordu ve onları kaybetmişti. Her yerden bir anda çıkabilirdi,kendisi çokça aramıştı ancak hayat o kadar inatçıydı ki sırf ona inat olsun diye Hiromi kitaplara bakarken bile sayfaların arasından çıkabilirdi.

Filmlerde ve kitaplarda öyle olurdu. "Çok özel şeyler var." Hiromi sinsi bir sırıtma ile ona baktı. "Neler okuyorsun bakayım sen? Özgürlüğün elli tonu falan mı,playboy,yoksa müstehcen dergiler mi?" Yüzünü Winwin'e yaklaştırdığında Winwin kıpkırmızı olmuş bir şekilde ona baktı. "Ben öyle şeyler okumam."

"Hıhı her erkek aynı şeyi söyler bebişim. Merak etme doğal şeyler senin yaşında bunlar." Arkasını dönüp bacak bacak üstüne atarak yatağa oturdu. Winwin ise gözlerine düşen saçlarını çekmemişti ve kütüphaneden birazcık uzaklaşmıştı.

Hiromi sinsi bir ifade ile kütüphaneye baktığında Winwin ile göz göze geldiler. Ve Hiromi daha fazla dayanamayıp kütüphaneye doğru koştu,Winwin ise onu belinden tutarak sertçe yatağa düşmesine sebep olmuştu. "Üstüne sürekli düştüğüm için özür dilerim,gerçekten bilerek olmuyor."

Hiromi ellerini Winwin'in göğsüne koymuşken Winwin ise ellerini Hiromi'nin başının iki yanına koymuştu. "Daha ne kadar izleyeceksin beni acaba?"

Winwin'in gözleri yatağında dağılmış saçlarına gitti. Benim yatağımda saçları dağılmış bir şekilde uzanıyor,çıpla- İstemsizce aklına gelen şeyle elektrik çarpmış gibi Hiromi'den koşarak uzaklaştı.

"Ne düşündün acaba,keşke ne düşündüğünü bilsemde şaplatsam ağzına..." Winwin ona bakmadan kulak pamuğuna hafifçe tentürdiyot döktüğünde kızın saçlarını geriye atıp patlamış kaşına hafifçe bastırdığında Hiromi, "Acıdı acıdı hayvan!" Sertle omzuna patlattığında Winwin acıyla omzunu ovuşturdu. "Elin çok sert kızım!"

Dudaklarını öne büzerek sızlandığında Hiromi gözlerini devirdi. "Ne tatlı canın varmış seninde ya."

O da pamuğa tentürdiyotu bastırdı ve Winwin'in dudadığının kenarına hafifçe sürdü. İkisi birbirine aynı anda pansuman yaparken Hiromi hiç rahat değildi ve yeniden bacaklarını Winwin'in dizine attı. "Rahat değilim,böyle zor yapılıyor,rahatsızsan söyle."

"Hayır,hayır değilim." Hiromi dudağındaki yarayı bitirdiğinde birazcıkta kaşında oyalandı ve pansumanı bitirdi. "Hiromi?" Winwin'in ona seslenmesi ile bakışları ona donarken Winwin soracağı soru ilke gerginlikle örtüyü sıktı. "Hoşlandığın biri var mı?"

"Yok."

"Peki,kalbin hızlı çarpıyor mu?" Hiromi sorgularcasına ona baktığında gülümsedi. "Hmm,çarpmasını mı istersin?"

"Evet." Hiromi onun bu cesaretli haline hayran kalırken Winwin tüm cesaretini toplamıştı. "Benimle dalga geçmiyorsun değil mi,bak geçiyorsan dövüşürüz ha söyleyeyim."

Winwin heyecan ve tatlı bir telaşla kafasını iki yana salladı. "Hayır,hayır ben seni gerçekten seviyorum." Hiromi bu itirafla ciddileşirken yavaşça sıcakladığını hissedip elini kendine yalpaze yaptı,kalbi şuan Winwin'in istediği gibi hızlı atıyordu. "N-ne?"

Winwin,Hiromi'nin omuzlarından tutup sabitlediğinde ilk önce kızın yüzüne birkaç dakika baktı,artık hazırdı. "Ben Winwin,senden iki yıldır hoşlanıyorum. O gün itiraf edecektim ama sen bana papatyayı götüme sokmamı söyledin. Gerçekten kalbim kırıldı."

Hiromi onun bu tatlı haline kıkırdadığında Winwin'in yüzünü avuçları arasına aldı. Çocuğun yanakları cayır cayır yanıyordu. "Ben o gün dalga geçtiğini düşünmüştüm. Kalbini kırdığım için özür dilerim."

Winwin bayılacak gibi hissederken kızın elini tutup yanağını onun eline daha da yatırdı. "Hiç böyle olacağımız aklıma gelmezdi. Hep soğuk biri olduğunu düşünmüştüm ondan korktum."

"Benim de duygularım var göt." Winwin hitabı ile kıkırdarken Hiromi şımarık bir ifade ile ona baktı. "Ama bakalım nasıl bir erkeksin? Seni çok tanımıyorum. Kalbimi emanet edeceğim erkek benim için gerçekten önemli."

Winwin aynı bir asker gibi ciddileşirken hayatında gireceği en zor sınavın bu olduğunu düşündü. "Ben hazırım komutanım- yani kalbini bana emanet edebilirsin!"

Hiromi ona gülümsedi. "masum görünüp masum olmayan erkekler listemde bir numaradasın,o yüzden dikkatli ol." Winwin şaşkınca ona baktı. "Öyle bir liste mi var?"

Hiromi başını salladı. "Evet,bu ilk görevin. Beni her halükarda evime bırakacak bir erkek arkadaş çok önemli." Winwin ima ettiği şeyi anlayınca hızlıca kafasını salladı. "Emredersiniz komutanım!"

daisy ➽ winwin ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin