9/10
Gençler kamp ateşi etrafında toplanmış,birbirleri ile sohbet ederek bir şeyler atıştırıyorlardı. Saat,gece 1'di. Winwin,arkadaşları ile gülümseyerek arada da gözleri kesişen kıza baktı. Ateşin sarımsı ışığı kızın yüzüne yansıyor,Winwin'in daha da iç çekmesine neden oluyordu. "Güzel..." Gülümseyip ona göz kırptığında omzunda bir el hissetmesi ile arkasını döndü. "Winwin oppa,şuradaki kolayı verir misin?"
Alt sınıflardan olan Heejin'e kafasını salladı. "Vereyim." Kolayı ona uzattığında Heejin tatlı bir şekilde gülümsedi. "Hiromi unnie ile sizi gölden gelirken gördüm. Birlikte misiniz?" Winwin yavaşça kafasını salladı. "Evet." Gözleri kızın sinsi yüzünü taradığı sırada ateşe sesli bir şeyin atılması ile kafasını Hiromi'ye döndürdü.
Hiromi ise hafifçe kaşları çatılmış bir şekilde ona bakıyordu. Tam yanına gidip,ne olacağını soracakken kolundan tutulması ile durdu. "Hiromi unnie seni üzer. Ben seni üzmem." Winwin zorla gülümsedikten sonra kolundaki eli kibarca çekti. "Üzülmek istiyorum."
Bu sefer durdurulmadan Hiromi'nin yanına oturduğunda ellerini kilitleyerek dizinin üstüne koydu. "Bir şey mi oldu?" Hiromi saçını kulağının arkasını sıkıştırarak ona baktı. "Bana bak. O Heejin'in gözlerini oyarım." Winwin tırsakça ona baktı. "Boşver sen onu. Deli o deli. Hem... sen kıskandın mı?"
"Kıskandım, var mı bir diyeceğin?" İddiala ona baktığında Winwin gülümseyip onu yanaklarından kavradı ve dudaklarına yapıştı. "Noluyor lan?"
Lucas gözlerini kocaman açarken ağzından içtiği kolasını fışkırtmadan edemedi. Doyoung ve Taeyong heyecanla fotoğraflar çekerken Taeil sertçe Winwin'in kafasına vurunca Hiromi ve Winwin'in dişleri çarpıştı. "Ah." Hiromi acı ile ağzını tutarken Winwin sinirle Taeil'in üstüne atladı.
Ve yeniden bir kaos...
"Domates kafalı sen benim mutluluğuma neden engel oluyorsun?" Yakalarını tutarken Taeil dudaklarını öne büzdü. "Beni de öp Winwin'im,salyalarını ağzıma akıt. LÜTFEN...." Dilini çıkarıp,dil atmaya başladığında Hiromi korku ile Winwin'in omzuna sarılıp kendine çekti.
"Manyak mı bu?"
"Sanırım."
"Winwin beni de öp." Lucas öpücük attığında Hiromi,Winwin'in ağzını kapatarak Lucas'a baktı. "Önüne gelen her canlıya yavşar mısın sen?"
"Evet,bu önemli bir özelliğimdir aşk kuşum."
"O aşk kuşu diyen ağzını..." Winwin tam küfür edeceği anda Lucas bir hemşire gibi baş parmağını dudaklarının üzerine koydu. "Sessizlik lütfen,love bird."
"Yanıyorum ben,çok sıcak!" Oflayarak tişörtünü silkeleyen Taeyong'a Jaehyun büyük bir ciddiyetle baktı. "Seni Adana'ya götüreyim mi?"
"Adana nere lo?"
"Güneşe en yakın gezegen."
"Nası ya?"
"Valla öyle. Güneşe ateş ederiz seninle. Romantik bir şekilde aşk böceğim." Jaehyun ona sulandığında Taeyong yüzünü buruşturdu. "Allah senin belanı versin."
"Çok incesin sağol." Jaehyun onu alkışladıktan sonra Hiromi büyük bir merakla Winwin'e baktı. "Adana neresi?"
"Güneşe en yakın gezegenmiş ya aşkım,duymadın mı?"
"Okuduğum kitaplarda öyle bir bilgi yoktu." Hiromi dudağını büzüp düşünmeye başlarken Jaehyun kaşlarını çattı. "Yalnız bende kafamdan attım. Adana neresi bilemiyorum gardeş."
Taeyong aynı Jaehyun'un yaptığı gibi sırnaştı. "Adana'ya gidek mi?"
NEDNE BÖYLE TROL BİR BÖLÜM YAPTIM NEDENNNNNNNN
ŞİMDİ OKUDUĞUN
daisy ➽ winwin ✓
FanficHiga Hiromi,okulun kötü kızı,buzlar kraliçesi,o okulun hem nefret ettiği hemde hayran olduğu kötü Japon. @thelivarina| 2020 Dong Si Cheng,Winwin Tamamlandı.