1

264 25 1
                                    

"Bilinmeyen yerlerin, zamanların ve varlıkların olduğu dönemlerde ormanın derinliklerinde keskin kulaklara; sivri uzun dişlere ve seni ortadan ikiye yarabilecek pençelere sahip yaratıklar yaşardı. İnsan üstü zekaları ve kurnazlıkları ile ormanlara hükmederlerdi. Onlara insan veyahut kurt diyemezdin. Ne olduklarını bilemezdin. Biri karşına çıktığında; aklın ve bedenin sadece korku veren uluyuşları ve ölümün getirdiği o soğuk hissi hatırlayabilirdi."

--

10 haziran 1964

Shoyo yutkundu ve hızla attığı adımlarına bir yenisini daha ekledi. Bu ormana hiç gelmemeliydi, bir kerecik olsun annesinin batıl inançlarına inanmalıydı.

"Kabus biteli daha 20 yıl bile olmadı Shoyo! Evden dışarı çıkmamız hâlâ tehlikeliyken sen bir de lanetli ormana gideceğim diyorsun! Sana o efsaneleri, insanların başına gelenleri kaç kez anlattım?! Belanı mı arıyorsun?!" Diyordu annesi. "Evet belamı arıyorum! Yeter artık, ne bu batıl inançlar ve endişeler? Gideceğim işte!" Diye cevaplamıştı Hinata kadını.

Cevabından o an büyük bir haz duysa da, şu an aptal çenesine küfürler ediyordu.

Ormana çöken zifiri karanlığı ve derinlerden gelen ulumaları göz ardı etmeye çalışarak tırmanabileceği bir ağaç aradı. 1.64 boyunun tırmanabileceği bir tane bulduğunda hızlı hareketlerle ağaca tırmandı ve bir üst dala çıkıp oturdu. Mağdur olabilirdi ama salak değildi.

Ya da, vahşi hayvanların ne kadar inatçı olduğunu, avlarını 1 gün boyunca kovalayabileceklerini hatta; aşağı inmesini bekleyeceklerini bilmediğinden salağın en önde gideniydi.

Turuncu saçlarının savrulmasına sebebiyet vererek kafasını iki yana salladı ve düşünceleri uzaklaştırdı. Çantasını düşmeyecek bir şekilde ağaca yasladı ve geniş dalda rahat bir pozisyon aldı. Ay ışığının aydınlattığı ormana dikti gözlerini. Şu an kayıp olmasa ve canı tehlikede olmasa, oldukça güzel bir manzara olduğunu söyleyebilirdi genç.

Derin bir nefes aldı ve hırkasına sarındı. Hafif esintili hava gözlerini kapatmasını sağlarken içinden yarına sağ salim uyanabilmeyi diledi.

**
Şimdi şöyle, ben bu fic'i yazalı baya oluyor ama yayımlamamıştım. Hatta yayımlamayı geçin tamamlamadım bile.

Ama yazdığım kadarını tekrar okudum ve fena olmadıklarına karar verdim, yazdığım bölümleri atayım en azından dedim.

Devam eder miyim, inanın bilmiyorum. Etmezsem de isteyen olursa birine veririm o devam eder belli olmaz

Neyse, iyi okumalar~

Wolf Heart // KageHinaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin