4

143 29 4
                                    

11 Haziran 1964

Kara saçlı çocuk bir kurt çevikliği ve hızlılığı ile ormanda ilerliyordu.

Sırtında ki turuncu saçlı, bulunduğu duruma anlam veremeyen çocukla tabii.

Shoyo elleriyle gencin omzuna daha sıkı tutundu ve etrafına göz gezdirdi. "Eve gitmiyoruz... Sanırım. Nereye gidiyoruz?!"

Kurt çocuk cevap vermeden ilerlemeye devam etti. Bir zaman sonra, bir mağaraya vardıklarında ise yavaşça durdu. "İn."

Turuncu saçların sahibi gencin sırtından indi, mavi gözler yavaşça mağarayı işaret ettiğinde beraber-Hinata hiç istemese de-içeri girdiler.

"Kuroo! Birini buldum!"

Mağaranın karanlıkta kalan kısmından siyah saçlı, sivri kulaklı.. kısaca sırtında buraya geldiği çocuğun daha farklı bir saç modeline ve göz rengine sahip kopyası çıkmıştı.

"Vay va- e bu çok küçük? Birimizin karnını doyurmaz bile."

Hinata korkuyla bir adım geri giderken mavi gözlü çocuk göz devirmişti. "Aptal espirilerini sonraya sakla. Onu ormanda buldum, şüpheli olabilir."

Kuroo denilen kişi yüzünde ki sırıtışla bir süre düşündü ve ardından konuşmaya başladı. "Hm, ve sende şüpheli bulduğun birini inimize getirdin öyle mi? Tebrikler büyük başarı."

Büyük eller alkış tutmaya başladığında mavi gözlü kurt genç, yaptığı şeyin yeni farkına varmış gibi ağzını aralamış; Hinata ise kendine engel olamayarak gülmeye başlamıştı.

"S-sen! Gülmesene lan!"

Kuroo yaklaşıp mavi gözlünün omzuna elini koydu. "Sakin ol Kageyama, bir sıkıntı çıkarırsa yeriz olur biter. Küçük falan ama insan eti yemeyeli uzun zaman oluyor~"

Shoyo'nun sesi anında kesilmişti.

Bu sessizliği fırsat bilip kısa boylu çocuğa yaklaştı Kuroo ve yüzünde ki sırıtışı silmeden konuşmaya başladı. "Aklında soruların olduğunu ve canın için endişe ettiğini düşünüyorum. Doğru mu?" Shoyo kafa salladığında Kuroo konuşmaya devam etti. "Güzel, bir anlaşmaya varalım o zaman. Sen bize burada ne aradığını söyleyeceksin; bizde seni yemeden peşini bırakacağız."

Wolf Heart // KageHinaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin