16 Haziran 1964
"Hinata! Kiminle konuşuyorsun sen?!"
Hinata gerginlikle Kageyama'nın kafasını aşağı bastırarak annesine döndü. "K-kimse! Kediyi seviyordum sadece onunla konuşuyordum!" Yavaşça Kageyama'nın saçlarını okşamaya başladığında mavi gözlü gencin yanakları kızarmıştı.
"İyi, öyle olsun bakalım. Yemek 10 dakikaya hazır olacak onu söyleyecektim."
"Gelirim birazdan."
Annesi odadan çıktığında Kageyama tekrardan camın kenarına dayadı kollarını. Yanakları hâlâ pembeliğini taşıyordu. "Y-yarın yine geleceğim. O zaman anlatırım tamam mı? Görüşürüz."
Mavi gözlü genç hızla ormana ilerlerken Hinata arkasından biraz bakmış, yüzündeki gülümseme ile camı kapatıp mutfağa gitmişti.
"Kageyama.. sana planı anlatacağım dediğinde beni ormana sürükleyeceğini tahmin etmemiştim. Hasta mısın sen be?!"
"Uzağa gitmeyeceğiz sakin ol! Sadece... Orada çok insan var ve rahatsız hissediyorum. İçimde ki vahşi taraf isyan ediyor."
Hinata sustu ve etrafı izlemeye başladı. Kageyama durduğunda sırtından indi ve yere uzandı. "Annem fark etmese iyi olur, yoksa döverim seni. "
Kageyama homurdanmayla karışık bir gülüş sundu ortaya ve kendini yerde uzanan gencin yanına attı. "Açıkçası Kuroo ne dedi tam hatırlamıyorum."
"Mal olduğun içindir."
"Kes sesini. Tam hatırlamıyorum, ama bir taştan bahsetti. Bu taş olmazsa, kurtlar yani bizler yok olurmuşuz. Ve bizim taşımız kaybolmuş, onu bulmak için köye gelmek istiyoruz."
Hinata hızla doğruldu ve çocuğa baktı. "Hadi canım! Kitaplarda okurdum da inanmazdım vay be... Tamam kabul ediyorum! Yardım edeceğim!"
Siyah saçlı genç gülümsedi ve ayağa kalkıp elini uzattı Shoyo'ya.
"O zaman, anlaştık?"
İri eli tuttu. "Anlaştık!- ama ciddiyim Kageyama, arada bir dişlerini fırçala."
Sonrası tam bir kaostu. Hayır hayır, Kageyama'nın Hinata'ya uyguladığı şaka yollu şiddet değildi kaos olan. Hinata'nın eve gittiğinde, annesini sakinleştirme çabalarıydı.
"İki dakika gittim ve sen ortadan kayboldun! Bir yerlerinde kurt mu var senin be çocuk?!"
Hinata, duyduğu şey ile hem kızaran yanaklarına hakim olamamış, hemde gülmemek için üstün bir çaba harcamak zorunda kalmıştı.
"Cevap ver, neredeydin?!"
"Ya dışarı çıktım azıcık yürüdüm geldim işte!"
"Niye bana haber vermedin?!"
"İzin vermiyorsun ki!"
Bir süre birbirlerine sinirle baktılar, bu anlamsız yarışı ilk kaybeden bayan Hinata olmuştu.
Kadın bir nefes verdi ve oğlunun saçlarını okşadı. "Bir daha lütfen bana haber vermeden bir yerlere gitme. Endişeleniyorum tamam mı?"
Shoyo gülümseyerek kafa salladı ve annesine sarıldı. Annesi de sarılışına karşılık vermişti çocuğun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wolf Heart // KageHina
Fantasy"Şu efsaneyi duymuşsundur, ailelerin çocuklarının ormana gitmesini önlemek için anlattığı hani, işte biz orada ki kurtlarız turuncu kafa. Atalarımızın soyunu devam ettirmek için bu ormanı koruyoruz."