Powrocik?

455 20 10
                                    

Dzień dobry.
Dawno mnie nie było. Prawie rok właściwie... Nie wiem czy oczekujecie przeprosin czy czegokolwiek jeszcze ode mnie oczekujecie, wszak to tylko książka na Wattpadzie. Mam jednak nadzieję, że nikt się na mnie nie gniewa.

Zbieram się do powrotu i choć trochę regularnych rozdziałów. Moim celem jest minimum 1 rozdział na miesiąc. Następny rozdział będzie o werniksów i trochę poszerzę temat Mister Super Clear. Ostatnio jedna osoba mi zwróciła na to uwagę i za jej radą postanowiłam napisać o nim znacznie więcej, dlatego dziękuję Ci bardzo! Mam nadzieję, że będzie to choć trochę przydatne i interesujące.

Choć teraz naprawdę mi głupio o cokolwiek was prosić, to jednak byłabym wdzięczna za jakiekolwiek komentarze z waszymi pytaniami, oczekiwaniami. Postaram się mimo wszystko rozruszać tą książkę. Byłam szczerze zaskoczona kiedy zobaczyłam tak dużą liczbę wyświetleń, bo liczyłam na jakieś 500 nie więcej. Naprawdę zrobiło mi się głupio, bo poczułam, że trochę was zawiodłam. Jak ktoś się wstydzi, można pisać do mnie prywatne wiadomości, postaram się tam zaglądać codziennie i spokojnie, nie gryzę.

No to chyba na razie wszystko. Niedługo rozdział o werniksach, naprawdę, obiecuję, wrzucę go w tym miesiącu. Także do zobaczenia niedługo.
~Neo

Doll Repaint, czyli przerabianie lalek od A do ZOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz