Rablás

299 26 2
                                    

Bele borzongtam az érzésbe. Nem tudtam eldönteni mitörtént. Egyszer csak ajkait el emelte enyém től. És bedugta mutató ujját a pólómba. Én csak úgy néztem ki mint egy  paradicsomot játszó ember egy színdarabban, már ha van ilyen. Nem mertem piros íriszeibe nézni. Majd a kínos csendet egy kopogás szakította félbe. Még válaszra sem méltetott az illető bejött. Toga volt az. Meglepetten nézett ránk.

- Mit csinálsz itt - Ezt mondta a kezes olyan unott hangon hogy még elképzelni is nehéz.

- Csak ( név ) -et kerestem és mindenki lent volt rajtatok kívül. ( név ) szobájába is bekopogtam de ott nem volt senki, ezért ide jöttem. - mondta a lány.

- Hát jó itt van mehetsz! - ezzel ellökött a Toga felé.

- Hé! - Kiáltottam fel.

A fiú csak megrántotta vállát majd kicsukott minket a szobából. Nézzünk a lánnyal egy darabig mikor megszakította a csendet.

- Elmegyünk sétálni?

- Amm aha, persze. - bámultam még mindig az ajtót.

Össze szedtüz cuccainkat és indultunk is a sétánkra. Sikátorból sikátorba mentünk mikor megálltunk és leültünk egy falnak támaszkodva.

- Na mesélj - szólalt meg a szőke. - Mivan Tomura és közted?

- Hmm kb egy kilóméteren és pár ruhadarabon kívül semmi! - jelentettem ki.

- Jaj te perverz, Nem így értettem! - nevetett fel amit én is viszonoztam.

- Tudomásom szerint semmi még... MÉG - Nyomtam meg a másodjára elhangzott méget.

- Még? - nevetett fel.

- Uhu. - váltottam átt bagoly módba.

A barátnőmmel még sokat beszélgettünk majd haza siettünk volna ha nem támadt volna egy szuper ötletem.

- Hé Toga, ne menjünk még haza. Van a sarkon egy bolt menjünkbe.

- De nincs is pénzünk, meg alapból is felismernének.

- Megöljük őket!

- Ohh így már jól hangzik - vetett egy mosolyt arcára.

Kerestünk egy boltot ahova be is mentünk az eladó rögtön felismerte Togát aki a hősöket akarta hívni de mire megtehette volna Toga megölte. A többi embert a boltban én végeztem ki. Majd fogtuk amit akartunk és mentünk haza. Útközben még nevettünk az egészen majd mikor haza értünk Kurogiri vetett egy pillantást a kezükben lévő holmikra.

- Mit csináltatok? - kérdezte és közben vett egy mély levegőt.

- Bevásároltunk! - Elvettem Togátol a dolgokat majd leraktam a srác elé.

- És hoztam egy kis vért is! - mutatott egy üvegcsére a lány.

- Rendben. - Fogta meg fejét a füstös.

Kicsit még cseverésztünk majd elmentem lezuhanyozni és utána aludni.

( Tomura x reader ) miénk a világ! [ Befejezett ]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora