Egyedül voltam a szobámban magam elé meredve. Mikor feleszméltem akkor egy arc méregetett engem, Toga.
Ilyedtségemben hátra estem.- Hmm... Te aztán tényleg meglepődtél.- mondta egy széles mosollyal az arcán.
- hhhh - zavartan figyeltem fel a földről. Vissza feküdtem hogy megnézzem mennyire kényelmes is de csalódtam. Eléggé kemény!
- Jól vagy? - kérdezte a lány. Majd kinyujtotta kezét hogy felsegítsen.
- Tudod bocsika hogy nemsegítettem neked és nem figyeltem rád! Szeretném elmesélni, persze ha adott vagy rá.- Van más választásom?
- Nelegyél ennyire naív! - öltötte ki nyelvét.
Toga szemszöge ( 2 nappal ezelőtt )
Már egy ideje nagyon csendes ez a lány. De valami témát még is fel kellene dobni az új barinőmnek.
- Hé mit gondolsz Tomuráról? - pillantottam hátra ( név ) felé. - ( név )... (né-v) ....... ( NÉV )! - kerestem a lányt szemeimmel de nem találtam sehol.
Futottam hazáig látszólag nem tudtam mit tenni hisz erősítés kell. Nemtudom elhinni hogy megszökött! Ez a csaló! Amíg futottam haza felé az járt a fejemben hogy ezért Tomura hogy le fog nyakazni. Mikor beléptem az ajtón rögtön elkiáltottam magam.
- ( név ) eltünt! - ahogy láttam mindenki rám meredt. Shigaraki szemeivel ketté tépett majd próbált találni egy módot hogy megtaláljuk a lányt.
jelen reader szemszög
Hallgattam ahogy a lány mesél és mesél hogy miket hitt. De egy szokványos esetben már ezen felkaptam volna a vizet de mivel legelső barátnőm életemben ezért nem.
- Na jó vége a mesedélutánnak menjünk le enni! - ezután végig pásztázott szemeivel. - hmm de öltözz át! - nevette el magát.
Én engedelmeskedtem és már öltöztem is. Vagy is csak akartam de mivel a táskám is elvették míg én fogoj voltam így ez nem volt könnyű.
- Amm Toga ... Nincsenek ruháim. - szóltam.
- Áhh elfelejtettem mindjárt jövök! - azzal el is ment. Nem kellett sokat várnom már itt is volt. - tesék!
Egy combközépig érő külön részes sötét lila szoknya, és egy fekete hosszú újú. Felvettem és mentem is a lány után. Megreggeliztünk és a nap hátralévő részét azzal töltöttük hogy lent a többiekkel társalogtunk. Aztán nyolc óra lett elmentem zuhanyozni majd készültem egy kicsit a találkozónk ra.
Tíz óra. Én kint vártam a srácot amikor végre megérkezett.
- Hello. - mondta ilyen érdeklődő de egyben unott hangon.
- Ohh itt vagy?! - néztem rá kicsit ilyedten.
- mhhm. - bólintott. - Kövess! - kicsit tétovázva engedelmeskedtem is neki.
Egy erdőn mentünk keresztül amit nagyon nem értettem. Aztán hirtelen a U.A. - nél kötöttünk ki.
- Huh?
- Csak rajta! - mutatott a jobb kezemre. Rátettem a nagy vasajtóra a kezem és egyszerűen csak vissza alakult eredeti alakjába, egy vastömbé.
Rögtön be is mentünk és a kollégiumi részt kerestük. Hamar meg is lett. Szintén kinyitottam az ajtót de ez nem volt egy halk rész mert bekövetkezett a baj. A képességem hátránya. Egy fa ág nőtt ki az ajtóból ami mindent amit ért össze tört. Eraser head megjelent. Mikor be akartam vetni a képességem ő elvette. Úgy voltunk Shigarakival hogy nem maradunk tovább hanem futunk. Igaz nagyon nehéz volt meggyőzni a srácot mert utál veszíteni de nem volt más választásunk. Mikor elkezdtünk futni Eraser fehér köteleit körém tekerte de Tomurának sikerült kiszabadítania. Újra elkezdtünk futni de már figyeltünk a kötelekre. Majd elég távolra sikerült elmenekülnünk. Kifujtuk magunkat majd egymásra néztünk. Ekkor hirtelen megbotlottam és ráestem. Csak később vettem észre hogy a kék hajú nincs kezeimközt. Körbenéztem de csak a ruháit találtam és egy vértócsát. Ekkor észleltem hogy jobb kezem hozzáérhetett.
Megfogtam a ruhadarabokat és magamhoz szorítottam. Könnyek lepték be az arcom. Nem tudtam felfogni.
- NEEEE! - sikítottam de már ez nemsegített sokat. Ott térdeltem a földön Shigaraki ruháit szorongatva.
KAMU SEDANG MEMBACA
( Tomura x reader ) miénk a világ! [ Befejezett ]
Fantasi( név ) egy 17 éves gimnazista. Nem nagyon jár be az órákra de vásárolni szeret. Persze utálja a rózsaszín csilli- villi cuccokat. A lány bekerül egy maffia csapatba ahol meg ismer egy számára majd a jövőben fontos személyt. Egyszer egy küldetésén c...