Nagyon hiányzik! De minden nap mióta itt vagyok azzal bíztatom magam hogy csak a saját biztonságuk érdekében inkább előkészülnek mint hogy elkapják őket. Az unalom áttjárta az izmaim. A földön térdeltem és az ágyon könyököltem és támasztottam a fejem. Majd még haltak az unalomtól. Egyszer csak kopogtatást hallottam az ajtófelöl.
- kérem ( Név ) kisasszony jőjön ki.
Áhh az ápolónő gőzöm sincsen mit akarhat de muszáj ki mennem vagy legalább is egy választ ki mondanom.
- igen, tessék?
- ki tudna jönni? - el is indultam.
- igen?
- egy férfi önnel szeretne beszélni.- bólintottam és indultam is.
Követtem a nőt és reménykedtem hogy Shigaraki az. Mikor oda értem meglepődve láttam hogy ki az.
- maga?
- igen! Vigyázz este! - ezzel el is ment.
Furcsa alak ez a fickó és még a nevét sem tudom. Nem tudom hogy bízhatok e benne. Vissza mentem a szobámba ahol el aludtam.
Másnap egy másik helyen ébredtem. Egy férfi felém sétált.
- mi a faszt csinálok itt és egyáltalán hol vagyok?
- nyugi kis cica.
- NE HÍVJ MÁR ÍGY EMBER!
- a kislány nagyon dühös.
- inkább csak válaszolj a kérdéseimre!
- sajnos nem tehetem. -ezzel pofán vágott.
/Shigaraki Tomura/
Egy ismeretlen ember hívott el egy megbeszélésre. De nem akarja hogy bárki is velem jöjjön. Érdekes de kíváncsi vagyok mit akar.
El indultam a megbeszélt helyre. Egy elhagyatott hely volt. Bementem abba a házba ahová vezényelt. Egy kész labirintus volt de szerencsére megtaláltam. Mikor beléptem a látvány le sokkolt. A barátnőm feküdt a földön meg láncolva. Már mentem volna megmenteni a barátnőm, mikor valaki megfogta és hátra csavarta a kezem.
- Mit képzelsz magadról barom!?
- csak ülj le és nyugodj meg.
- hogyan nyugodjak meg mikor a barátnőm a földön fekszik meg láncolva mint egy kutya?
- beszéljük meg!
Dacosan leültem.
- kezdem a lényeggel. Ha vissza akarod kapni a lányt, a Toga és a Dabi nevű srácot utasíts arra hogy dolgozzanak nekem!
- rendben de most add vissza a lányt!
- nem!
- nem? - kezdett elborúlni az agyam.
- nem, mert még nem kaptam meg amit akartam! - ekkor a lány szemeit nyitotta és amint észre vett futott volna hozzám, de a láncok gátolták.
/ ( Név ) /
Elkezdtem a szemeim nyitogatni. Nagy hangzavar volt és így a fejem csak még jobban hasogatott. Fel pillantottam a hangzavar okozólyára, Tomura? Ugrottam volna a nyakába de sajnos a láncok vissza tartottak. Próbáltam mocorogni hogy kezeimet ki húzam rabbatartóim láncai közül. Tomura egyre dühösebb lett. Kétségbe eseten felém nézett.
- ki szabadítalak! - ezzel el is ment én meg csalódottan az ajtót amin kiment bámultam. Rabbatartóm hátra húzta a hajam és a szemembe nézett.
CITEȘTI
( Tomura x reader ) miénk a világ! [ Befejezett ]
Fantezie( név ) egy 17 éves gimnazista. Nem nagyon jár be az órákra de vásárolni szeret. Persze utálja a rózsaszín csilli- villi cuccokat. A lány bekerül egy maffia csapatba ahol meg ismer egy számára majd a jövőben fontos személyt. Egyszer egy küldetésén c...