Azóta mióta Togával kiraboltunk egy üzenetet eltelt egy hónap. A napjaim nemvoltak olyan érdekesek. Tomurával csak úgy beszéltük mint főnök az alkalmazottal.
Aztán ránéztem a telefonom kijelzöjére. 15:23.
- Ohh basszus elfogok késni. - Azzal a lendülettel futottam is le.
- Na végre! - Szólt Dabi. - Készen állsz a küldetésre?
- Veled leszek küldetésen? - Kérdeztem és egy nagyot csaptam a homlokomra. - Fel kell készülnöm egy nagyon fárasztó napra!
- Ennyire szörnyű? - Kérdezte Kurogiri.
- Igen!
- Ne fecsegjetek már induljunk! - azzal Dabi csuklón fogott és kirángatott.
- Au ez fáj! - mondtam
- Au ez fáj! - próbálta utánozni a hangom.
- Nagyon szarul utánzol!
- Nagyon szarul utánzol!
- Na jó elegem van! - ezzel a mondattal tovább álltam.
- Miért nem ölsz meg ha ennyire idegesítő vagyok?
- Még megtehetem szóval fogd be! - köptem neki unott hangon. - Na és mi a mai feladatunk?
- Elmegyünk a U.A. be ahol már tudtommal jártál Shigarakival csak elbénáztad.
- Én nem bénázok so... - ezzel megbotlottam a saját lábamban. - ha... - Dabi majd megszakadt a röhögéstől. Majd felálltam. - Jó legyen így! - felemeltem jobb karom és a srác felé futottam. Kb egy fél óráig próbáltam elkapni mikor feladtam.
- Na mivan kis cica?! - Nevetett. Ezzel oda ment hozzám és én kihasználva az alkalmat adtam neki egy pofont.
- Na most mivan kis cica? - örülhet hogy nem öltem meg! Ezzel Dabi kék lángjait használva mikor nem figyeltem felgyújtott.
Nem tudtam reagálni. Nagyon megijedtem. Egyre jobban fogyott el az erőm. Nagyon fájt eleinte de már semmit sem érzek. Csak feketeséget látok. Igazából azt sem tudtam égek e még vagy sem. Próbáltam kinyitni a szemem de nem ment.
Sajnálom gyermekeim az egy hetes kihagyásért. Tömören összefoglalva családi ügyek. De remélem ez nem okozott nagy gondot. Megpróbálom a következő résszel behozni a lemaradásom főleg hogy a következő rész lesz az utolsó. Legalább is az " évadból ". Persze talán még ma megírom az utolsó részt de legkésőbb holnap 23 ra elkészül! Valamint utána elindítok egy szavazást ahol megszavaszhatjátok a " 2. Évadot " ! ☺️ További jó nyarat és bírjátok ki ezt az egy hetet 😉
ESTÁS LEYENDO
( Tomura x reader ) miénk a világ! [ Befejezett ]
Fantasía( név ) egy 17 éves gimnazista. Nem nagyon jár be az órákra de vásárolni szeret. Persze utálja a rózsaszín csilli- villi cuccokat. A lány bekerül egy maffia csapatba ahol meg ismer egy számára majd a jövőben fontos személyt. Egyszer egy küldetésén c...