1.Bölüm

417 37 19
                                    

Ben karol kendimi tanıtayım 20 yaşında bir kod yazılımcısıyım evet bir nevi hacker ama iyi taraftayım bir siber güvenlik uzmanı hayatımı böyle geçindiriyorum tek değilim bir kız kardeşim var adı lia o daha 7 yaşında ve bir annem var kanser hastası....
Durumu kötü hastanede yatıyor kanserin son evresinde ama umudum var sonuna kadar durum ne kadar umutsuz olsada bir insan hiç bir zaman umut ışığını kaybetmemeli , babam ....?
Benim babam yok bizi bıraktı o benim eskiden kahramanım dı ama artık değil bizi bırakmıştı annem üzüntüden kanser olmuştu şimdi dünyanın öbür ucunda her gün farklı bir kadınla yatıp kalkıyor bunu bilmem normal bunu yapmak yasa dışı olsada insan merakına set kuramıyor ondan artık nefret ettiğimi düşünüyorum giderken bize borçta bırakmıştı ve bu yüzden kod yazılımcılığı yetmiyordu garsonluk yapıyordum ve ayrıca bir alışveriş merkezinde çalışıyorum elimden her iş gelmeliydi hastanede kanserle boğuşan bir annem vardı hastane masrafları vardı dediğim gibi ayrıca bir kız kardeşim' de vardı genellikle evde yanlız olurdu ben iş güçten eve gidemezdim ama o yaşına göre çok olgun bir kızdı hatta kendi yaptığı takıları satıp bana yardım ediyordu hayatım zordu tüm bunlarla uğraşırken aşk gereksiz duygusal ve zaman kaybıydı önceliğim her zaman sadece ailemdi...

◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇

Her zamanki gibi masamdan yorgunlukla kalktım ve yaka kartımı söktüm mesai saatim bitmişti burdan restorana ordan hastaneye oradan da eve kardeşimin yanına gitmem lazımdı kalkmış gidiyordum ki beni burda sorumlu olan bay cuhucho durdurdu.

Cuhucho: karol ? Erken değil mi nereye böyle?

Karol: size defalarca açıkladım tek işim bu değil bakmam gerekn iki can var ve bir sürü işim şimdi izininiz ile çıkmak istiyorum.

Diyerek arkama döndüm.

Cuhucho: dur izin vermedim gidemezsin ?

Karol: ne demek gidemem ?

Cuhucho: bir kaç dakika bekle odama gel seninle özel bir konu konuşacağız .

Karol: anlıyorum ancak yarın olsa, geç kalırsam kovulabilirim .

Cuhucho: sana diyeceğim şey milyon tane işte çalışmanı gerektirmeyecek odama gel gitmeden .

Kafamı salladım hırkamı sandalyeye geri bıraktım ve odadan çıkıp onun odasına ilerledim odayı acar açmaz güneş görmüş vampir gibi korundum karanlıkta çalışmamın zararlarından biri güneşe düşman oluyorsunuz.

Cuhucho: fazla aydınlık sizin için vampir hanım.

Dedi ve açık olan perdeyi kapatı ben biraz daha rahat olmuştum derin bir nefes ile işaret ettiği koltuğa oturudum ve hemen saatime baktım.

Karol: lütfen çabuk olurmusunuz geç kalacağa benziyorum.!

Cuhucho: ilk öncelikle sakin ol ve sizi bizi bırak dediğim şeylere pek dikkat takmıyorsun galiba milyon tane işe gerek kalmayacak .

Karol: ımm o nasıl olacak acaba ?

Koltuğundan kalkıp yanıma oturdu fazla yaklaşmıştı biraz yana kaydım. Ama yana kayınca daha çok yanıma yaklaşmıştı. Doğrusu rahatsız olmuştum .

Cuhucho: bak karol yanlış anlaşılmak istemem ama şöyleki sen çok güzelsin.... fiziğin,gözlerin beni baştan çıkartıyor ....

Bu iğrenç şeyleri kulağıma fısıldanırken elleri bacağıma gitmişti ben şok donmuş kalmıştım ondan böyle bir şey.... hayır, hayır beklemezdim .

Cuhucho: yani işin aslı benimle yatarsan hastanedeki anneni kurtarabilirim küçük kardeşin ve seni rahat bir yaşam sürecek kadar para verebilirim ...

Ben dedikleriyle renkten renge girerken sanki dediği edepsiz teklifi kabul etmişcesine vücuduma dokunuyordu hızla yanından kalktım.
Bir şey demek için ağzımı açtım ama çıkamadı yandan çantamı aldım ve odadan fırladım arkamdan teklifimi bir düşün diye bağırışını duydum .........

📎📎📎📎📎📎📎📎📎📎📎📎📎📎

Merhabalar bu ilk kitabım!!!!
Nasıl buldunuz yorumlara kötü olduysa bile söyleyin lütfen.
🌟 ve şu yıldıza basarsanız çok mutlu olurum teşekürler ve àdioss

İNTİKAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin