1.Postavy

85 2 0
                                    

Eli je obyčejná holka, studentka na lékařské fakultě, menší brunetka se zelenýma očima, sportovní postavou, má ráda běh, plavání, procházky, miluje práci s lidmi, chodí pomáhat do krizového centra. Je 4 měsíce po rozchodu se svým prvním přítelem, který ji opakovaně podvedl, ale i uhodil. Eli se od rozchodu bojí opět zamilovat a věřit, má strach, že ji opět někdo neublíží. Po odjezdu rodičů za prací do zahraničí, začne bydlet společně se svými dvěma nejlepšími přáteli a novým spolužákem ze školy. Při seznámení s Chrisem ještě netuší, jak se jí změní život. (FOTO)

Kristý - je blondýnka s modrýma očima, se sportovní postavou, dělá sportovní tanec a atletiku, studuje pedagogickou školu. Na závěrečném školním večírku z gymplu se zamiluje do společného kamaráda Bena.

Ben- je hnědovlasý, s hnědýma očima, vysoký kluk se svalnatou postavou. Ve volném čase se věnuje boxu, běhu, fotbalu. Studuje psychologii.

Chris - má hnědé vlasy, na levé tváři má jizvu, na krku a ruce mu vykukuje tetování a je vysoký, svalnatý. Rád maluje, fotí, ale to jsou koníčky, o kterých nikdy moc nemluví. Měl mladší sestru, ale ta v sedmi letech zemřela na rakovinu. Po její smrti se sebral a rok cestoval po světě. Teď se vrátil a chce se stát lékařem na onkologii, aby mohl pomáhat rodinám, které musí procházet tím, co ta jeho před tři lety. Stává se posledním spolubydlícím a Eli spolužákem na medicíně. Má ještě bratra, dvojče Marka. A právě oni dva Eli během několika dní/ týdnů obrátí život vzhůru nohama.

Mike - je Eli expřítel, chodili spolu několik let, ale potom ji podvedl a i když se snažili svůj vztah zachránit, vše se ještě víc pokazilo. On pod vlivem alkoholu uvěřil lžím o své přítelkyni a ze vzteku ji povedl s tou samou osobou znovu. Nevěra však nebylo jediné, co ji provedl a ještě provede.

Mark - je Chrisovo dvojče, ale vzhledově a povahově je úplně odlišný. Ani on se se smrtí svojí malé sestřičky úplně dobře nevyrovnal. Po její smrti, rozchodu rodičů a odjezdu svého bratra, se odstěhoval a přerušil všechny kontakty se svojí rodinou. Žije ve velkém bytě, sám, schází se s divnou partou lidí, ale k sobě nikoho jen tak nepustí. Má rád box, často pije, rve se, účastní se nebezpečných zápasů. Studuje literaturu.

Natálie - holka, která se zakoukala do Mikyho a skrz lži ho opakovaně svedla.

Carol a Dominik - Eli rodiče, kteří pracovně odcestovali do Evropy.

Zack a Dory - rodiče Chrise a Marka, kteří se po smrti nejmladší dcery rozvedly, ale nyní k sobě opět našli cestu. Snaží se ji najít i zpátky ke svým synům, pro které taky v těžkých chvílích nebyly.

° na foto Eli
° pokud si to někdo začnete číst, prosím o zpětnou vazbu, ať vím, co vylepšovat, co se libo, co nelíbí.

Zrazená  Kde žijí příběhy. Začni objevovat