Yine uyandım ve her sabah yaptığım gibi boş boş duvara bakmaya başladım taki kapıyı kale kapısını kırar gibi açan kardeşime irkilerek küfretmeye başlayana kadar .
Kardeşim; 15 yaşında ama 3 yaşinda gibi davranmaktan asla vazgeçmiyo.Ha bu arada adı aylin saçları upuzun ve kumral ,gözleri yeşil, beyaz tenli ve gözünün altında küçük ve tatlı bir ben olan kız kardeşim
"Abi kalk artık bak alışverişe gidiyoruz annem sofrayı toplamadan bir şeyler ye " diye bağıra bağıra yanıma koştu .
Yemek yemek benim gözümde hani sıkılınca bari boş durmiyim diyere yaptiğin şeyler vardır ya hah işte onlardan biri.
"Tamam toplasın canım yemek istemiyo." bunu diyen tabiki de bendim.
"Ya abi bak yemessen o koca vücudunu nasıl ayakta tutucaksın
hem bak sana kavurma da yaptım soğumasın."diyerek kolumdan tutup çekmeye başladı ama bunu yapmakla kalkmayacağımı anlamış olacak ki birden o hiç sevmediğim tırnaklarını koluma geçirdi.Bu kızı bir türlü anlayamadım seninle ilgileniyomu yoksa dövüyomu anlayamıyosun yine de seviyosun .Ama şöyle bi durum varki ben istemediğim bi yere zorla gitmem bu yüzden tepki vermedim ve bunu anlamış olmalı ki kolumu bıraktı . Bu sefer duygu sömürüsüne başladı "Ben senin için en sevdiğin yemeği yapıyim sen yüzüme bakma öyle olsun " anlaşılan bu kız beni rahat bırakmayacaktı hem zaten kavurmanın o güzel kokusuda gelince dayanamayıp kalktım ama kalkmamla geri düşmem bir oldu.
"Abi ne oldu iyimisin" diye soran kardeşime bile bakacak gücüm yoktu ve bi anda bilincimi kaybettim.
Her yer karanlık elimde bi şey var ama onu bile göremiyorum.
Yanımdan biri bana " bırakama bırakma!"diye ağlayarak bağırıyo.
O tarafa döndüğümde karanlıkta bile parlayacak güzellikte
bir kadını görüyorum ve bi ses daha ;
"Abi "
"Abi!"Ve gözlerimi açmaya başladığımda rüyamda gördüğüm kişinin yüzünün parlaklığı kadar parlak ışıkların verdiği kamaşma yüzünden
gözlerimi tekrar kapatım.Gözlerim kapandığında sanki gözümün önüde yine o gizemli güzelliği görüyor gibi oldum .O kadar güzeldi ki bir daha gözlerimi açmak istemesem yeridir. Ama gözlerimi açmam için yüzüme vuran kişinin buna izin vermek istemediği kesin. Bi an o kadar sinirlendimki kalkıp bana vuran kişiye bir güzel geçirmek istedim.Gözlerimi yavaşca açtım ve iyi olduğumu gösteren bi el işareti yaparak tekrar kapattim. Gözlerimi kapattığımda yine o gizemli kadını görmek istercesine göz kapaklarımı sıktım ama artık yoktu göremiyordum. Yanıma baktığımda şaşkın ve bi okadar tedirgin kardeşim gözüme ilişti gerçekten iyi gözükmüyordu , yüzü kireç gibi olmuş ,gözleri yüzüne zıt bir şekilde kıp kırmızı olmuştu ve yanında ise yüzünde tek bir tepki bile görmediğim annem oturuyordu .
Uyandığımı görünce "aferin senin yüzünden koca günüm gitti ne yaptın kendine doktorlar biraz daha geç gelsek havale geçireceğini söyledi " diye söylenmeye başladı.
Annem; babam öldükten sonra bütün yaşama sevincini yitirmişdi.
Annem ;kıvrışık saçlarındaki yaşının 50nin üstünde olduğunu gösteren akları görünmesin diye sarıya boyatan ,beyaz tenli ,balık etli ,yüzü biraz tombul olan bir kadın.Ayrıca bizi hep kendine yük olarak görmüştür .Yanlış anlamayın babam öldüğünden bizi yük olarak görmüyor
kendisi oldum olası bizi hiç sevmez .Hiç umutmam çocukken zannederdimki annem bizi seviyor sevmese neden sürekli okulumuzla ilgilenip bizi en iyi okullara yollamak için uğraşsın ki ama asıl gerceği birgün yüzümüze vurmuştu "ben sizlerle uğraşamam ikinizdende nefret ediyorum bir an önce kendi hayatlarınızı kurup defolun hayatımdan diye çabalıyorum."dediğinde dünya başıma yıkılmıştı resmen .Ve galiba sırf bu yüzden okumuş ve savcı olmuştum ama annem "ben seni okuttum ozaman bana bakmak zorundasınız ."diyerek bizle kalmaya başlamışti .Aylin içten içe bizi sevdiğini o yüzden bizle kaldığını düşünse de ben hala neden bizimle kaldığını çözememiştim.
Benden cevap alamayacağını anlayan annem" her neyse benim işlerim var"diyerek odadan çıkmıştı .
Bu arada hala içini çekerek sessizce göz yaşı döken kardeşim ağlamaklı sesiyle "Abi ne oldu doktorun dediğine göre normal bir insan bu ateşe dayanamazmış bünyen çok güçlüymüş yoksa ölebilirmişsin " sözlerinin sonunda ağlaması arttı ve ben daha fazla dayanamayıp yanına gittim ve küçük kardeşime sarıldım ve gözünün altındaki beninden öptüm hala iç çekiyordu ama beni ayakta görünce şaşırarak "abi yatmalısı doktor birgün istirahat etmen gerktiğini söyledi "diyerek beni yatağa doğru götürmeye çalıştı ama ben buna uymadan giysilerimi aramaya başladım çünkü bu ateşin sebebinin ne olduğunu rüyamda gördüğüm kızı ve rüyanın ne anlama geldiğini merak ediyordum ve bunu öğerenmeliydim.
Evet bu ilk bölüm beynimin çoktan "yanmış" olmasına rağmen yazmam gerektiğini düşündüm iyi okumalar...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
engebe
FantasyEvet belkide değişmeliyim belkide umursamalıyım hayatı ama bence bomboş bir "DAİRE"nin içinde boşlukta olduğumuzu ya da evrene baktığımızda hiç gibi olduğumuzu düşünmemek için birbirimizi hayatlarımızla kandırıyoruz. Hiç düşündün mü sen bunu okurke...