"Başlangıç""Gözlerinin içinde kayboluyorum
Boşluğunda kendimi boğuyorum
Sadece senin ruhunu istiyorum.."
-"Nereye?"
-"Nereye olabilir? İstersen gece burada kalayım? "
-"Benim için iyi olurdu.."
-"Senin saçmalamayı kesmen ve benim hemen gitmem ikimiz için de daha iyi."
-".. seni özleyeceğim"
Daha fazla oyalanmadan son kez aynada kendime baktım, saçlarımı düzelttim.. ona baktım, dağınık kızıl saçları yatakta sanat eseri gibi durmaktayken burayı terketmek fazlasıyla zordu.
Ona baktığımı farketmiş olmalı ki üst dudağı kıvrılacak şekilde gülümsedi. Reiji'nin henüz dönmediğini umarak hızlıca odamıza çıktım.
~ ~ ~ ~
-"Alice? "
Sorgulayan gözlerle bana bakan kocama dönüp zorlandığımı belli edercesine gülümsedim.
-"Efendim?"
-"Sorun ne?"
"Sorun, sorun şu ki kardeşinle yatıyorum, hatta seninleyken bile onu düşünüyorum çünkü beni yöneten bir erkek yerine beni sevdiğine inandığım kişiyle olmayı tercih ediyorum". Tabii bunu söyleyerek Laito'nun da benim de hayatlarımızı aynı anda sikebilirdim. Ama yapmadım.
-"Hiç.. yalnızca yorgunum."
Her zaman ki gibi kitabına döndüğünde derin bir nefes verdim, kadehimdeki şaraptan birkaç yudum alıp gökyüzünü izlemeye devam ettim.
Belki de böyle olmalı, hepimiz masum temiz olamayız değil mi? Sonuçta bu benim hatam değildi. Başından beri onu sevmediğimi bile bile benimle evlenmek isteyen oydu ve belki de onu aldatmamı haketmişti.
Tanıştığımızda henüz 16 yaşındaydım, kimya dersinde aynı sınıftaydık. Zekiydim, aynı zamanda güzel ve tabii dikkatini çekmiştim. Benden hoşlandığını açıkça görebiliyordum fakat işlerin buraya geleceğini hiç tahmin etmemiştim.
19 olduğumda babam başında tek bela olan beni Sakamakilerden birine vermekte bir an bile tereddüt etmedi.. sonuç olarak buradayım. Reijinin tek ihtiyacı şaşalı davetlerde onun koluna girecek güzel bir eşti. Benimse en iyi imkanlarda yaşamak, en iyi eğitimi almak için onun gibi birine ihtiyacım vardı.
Ama zamanla bundan fazlasını istediğimi anladım, Reiji ye aşık değilim.
Laito.. bana hiç bilmediğim farklı duyguları hissettiren kişiydi. Reiji'nin beni sürekli ihmal etmesinden kaynaklı ilgim istemeden ona yönelmişti, zamanla aramızdaki çekime karşı koyamadım.
-"Alice"
Birden tüm düşüncelerden sıyrıldım
-"Hhmm?"
- "Üşüyeceksin, içeriye geç."
-"O kadar soğuk değil"
-"İçeriye geçmeni söyledim?"
-"Bana emir verme"
-"Ne zamandan beri ne yapacağımı sana sorar oldum?"
-Haklısın, evlendiğimizde de benim fikrimi soran olmamıştı."
Beni sertçe kolumdan tutup kucağına çekti ve kulağıma eğildi;
-"Şimdi iyi dinle karıcığım çünkü bir kez söyleyeceğim; seni istedim. Ve ben istediğim her şeyi alırım.
Sertçe dişlerini boynuma geçirdi, acımdan zevk aldığını biliyordum.Canım yanmıştı hemde çok ama belli etmemek için elimden gelen herşeyi yaptım.
Onunla tanıştığımdan beri olan şey tekrarladı, tekrar karanlığa gömüldüm..
Sanırım bu hesabımda yazdığım ilk kurgu. Umarım hoşunuza gitmiştir, olumlu olumsuz her türlü yorumunuz, ve öneriniz benim için çok değerli.Başlangıç tarihinizi yazaranız sevinirim
🌻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐃'𝐚𝐦𝐨𝐮𝐫 𝐒𝐲𝐦𝐩𝐡𝐨𝐧𝐢𝐞[𝐃𝐋 𝐅𝐚𝐧𝐅𝐢𝐜
FanfictionAlice, duygularının aklına hakim olmasına izin vererek yaptığı büyük hatayı ancak geri dönüşü olmaz yollara girdiğinde farkına varacaktır. #1 laitosakamaki #1 diaboliklovers #1 reijisakamaki Teşekkürler! Keyifli Okumalar~