14. rész: Család

1.2K 71 50
                                    

~Park Siyoung~

Rég ébredtem ilyen kipihenten. Ahogy félig kinyitom a szememet, azonnal Jungkook férfias arcát pillantom meg, aki kissé elnyílt ajkakkal, szabályosan veszi a levegőt. Még alszik. Óvatosan hátrébb csúszok az ölelésében, nehogy felkeltsem, de csak annyira, hogy teljes rálátásom legyen minden porcikájára, amit a vékony takaró nem fed.

Kicsit szokatlan, de egyre jobban tetszik a kissé városias, divatos Jungkook. Hosszú haját levágatta és a végeit befestette türkizre, ami nagyon tetszik. Óvatosan érintem meg a puha tincseket. Legszívesebben bele túrnék, és közelebb húznám magamhoz, hogy csókkal ébresszem fel.

- Mi jár abban a csinos, okos fejedben, Hercegnő? – motyogja lehunyt pillákkal.

- Azon, hogy merre tovább – közelebb húzódom hozzá és a fejemet a mellkasára hajtom. - Este haza mész, és ki tudja mikor fogunk megint találkozni.

Végig zongorázom fedetlen felsőtestén. Érzem, ahogy jól eső borzongás fut végig rajta ujjaim nyomán, amik meg sem állnak a takaró széléig. Összecsippentem a vékony anyagot és egy centire felemelem, majd visszaejtem. Ezt a mozdulatsort megismétlem vagy kétszer, mire érzem Jungkook keze végig siklik a gerincem vonalán.

- Mit csinálsz te boszorka? – hangja játékosan cseng. Újra megemelem a takarót, de most már nem ejtem vissza, hanem lassan teljesen felfedem az alatta lévő izmos lábakat. És persze a férfi merevedését is.

Kérdőn felpillantok rá, majd beharapom alsó ajkamat. Nem az engedélye kell, mégis úgy érzem, most szükségem van arra, hogy a szemében fellobbanó vágy megerősítsen abban, neki sincs ellenvetése egy kis reggeli torna ellen.

- Messze még az este. Van időnk gondolkodni azon, hogyan tovább – állja a tekintettem. Még akkor is mélyen a szemembe néz, amikor megragadom a férfiasságát, és szorosan körbezárom az ujjaimat körülötte. Nem mer egyikünk se mozdulni, csak kiélvezzük a pillanat varázsát.

- Hercegnő. Most, hogy szó szerint a markodban tartatsz – pillant a kezemre, mire elkuncogom magam – Mi lenne, ha ma te diktálnád a mai...ah... - nem tudja folytatni, mert megmozdulnak az ujjaim, mire azonnal lehunyva a szemét és átadja magát az élvezetnek.

Ma én diktálok. És ki fogom élvezni minden percét.

Mivel az éjszaka meztelenül aludtunk, nincs mitől megszabadulnunk és már a kezemben van az irányítás, egyik lábamat átvezetem a combjain, majd egy kisebb lendületet követően ráülök. Ha vele vagyok, minden szégyenlősségem szertefoszlik. A múltam elhalványodik és minden sértés, amit a fejemhez vágtak a kinézetem miatt, csupán egy apró bogárdünnyögésnek hallatszik a távolból. Csodálattal a szemében néz végig rajtam, amitől úgy érzem, hogy én vagyok a világon a legszebb és a legszerencsésebb lány.

Felül, kezeivel szorosan átkarol és közelebb húz magához. Csupasz testünk a reggeli hőségben egymáshoz tapad, és ahogy megérzem forró ajkát a nyakam vonalán, azt kívánom, bár soha ne érne véget ez a pillanat. Hátra hajtom a fejemet, teret engedve égető csókjainak. Lassan halad lefelé, egyre jobban szítva bennem a vágyat, hogy végre a melleimen is megérezhessem a puha ajkát.

Egyik kezét a tarkóm felé vezeti, majd a tincseimbe túrva, kissé hátrébb húzza a fejemet, míg a másik kezével a fenekemre szorít. Hangos nyögés hagyja el a számat, ahogy a hatalmas tenyere, szinte teljesen befed. Míg ő szorosan tart, addig én szorosan tartva a férfiasságát, folyamatosan mozogatom rajta az ujjaim. Elégedett morgással a mellemre hajol, majd fogaival megkarcolja a bőrömet és finoman a mellbimbómba harap. Ezernyi tűzijáték robban fel egyszerre bensőmben ettől az érzéki cselekedettől, amit eddig már számtalanszor megtettet, most mégis úgy érzem, ez valahogy más. Sokkal bensőségesebb. Sokkal valósabb.

✔️Vágtázz velem 18+ (JK FF)Место, где живут истории. Откройте их для себя