~Park Siyoung~
A sárgás barna földúton olyan sebességgel haladunk, hogy a visszapillantótükörbe pillantva csak egy hatalmas porfelhő látszik, amit magunk után hagyunk, és az szinte teljesen átláthatatlan forgataggá válik. Szám szélét rágcsálva, félve pillantok a mellettem ülő férfira, aki még mindig dühtől vöröslő fejjel szorítja a kormányt, és összehúzott szemekkel az előttünk kacskaringózó utat figyeli. Óvatosan, hogy ne vegye észre, megmasszírozom a csuklómat, amit még a pályán megszorított, de ahogy hozzá érek, óhatatlanul is kicsit felszisszenek.
- Ne haragudjon. Nagyon fáj? – kérdi felém se fordulva, hangjában csöppnyi megbánást vélek felfedezni.
-Túlélem – felelem lehajtott fejjel, majd alig hallhatóan, inkább csak magamnak hozzáteszem – Volt ennél már rosszabb is.
Fejemet az üvegnek döntöm, és próbálok belefeledkezni a mellettünk elsuhanó tájba. Vannak dolgok, amiket jobb megtartani, és nem beszélni róla.
A magasra nyújtózkodó kukoricaszárak, az apró légmozgásnak köszönhetően egymáshoz érve, suttognak felénk, amit még a kocsi zaja sem tud teljesen elnyomni. Ujjamat az ablak gombjára teszem, és leengedve az üveget, élvezettel hagyom, hogy a menetszél belekapjon a hajamba, a tüdőmet megtöltse friss levegővel, hogy az eddig számomra ismeretlen illatok az orromon át egészen a lelkemig hatolva, elraktározzam, mind azt a szépséget, amit ez a táj ad az itt élőknek. Karomat összekulcsolom az ablak felett és az államat megtámasztva, engedem, hogy az arcomba csapódjon a természet.
Olyan szép, és békés. Bűntudatom van, amiért azért vagyok itt, hogy ezt elvegyem. Hogy az egész megsemmisítésre kerüljön, és hogy autópálya és bevásárlóközpont legyen a helyén.
Újra a férfira nézek, akinek már normalizálódott az arcszíne, de még mindig látszik rajta, hogy komoly vitái vannak az apjával, amit nagyon nehezen visel.
Az ablakon beáramló levegő az ő fekete hosszúkás fürtjeit is megmozgatja, és tincsenként libbenti a szélrózsa minden irányába. Annak ellenére, hogy ideje nagy részét kint a szabadban tölti, arca mégis fehér, szinte hibátlan. Hosszú pilláit irigykedve fedezem fel, és ahogy pillantásom az orrán lecsúszva az ajkaira téved, újra a számba kell harapnom, mert még így is, hogy dühös és vékony vonallá szorítja össze, arra csábít, hogy megízleljem.
Oh, Siyoung! Elment az eszed?
Előre meredek, és megpróbálom kirázni a fejemből Jungkook csókra hívogató ajkát, de a néma csend, ami már legalább fél órája beállt köztünk, nem segít.
- Meséljen magáról valamit – hangja hirtelen annyira megrémít, hogy pár pillanatig fel sem fogom a kérdését.
- Minek? – csúszik ki a számon a goromba kérdés. - Bocsánat.
- Semmi gond. Még hosszú az út, a rádió bedöglött, és szeretném, ha valaki kicsit lefoglalná a gondolataimat. Maga már elég sok mindent tud rólam, amit a meggyőzésemhez fel tud használni. De nekem nincs semmi fegyverem maga ellen – kivéve a lenyűgöző mosolyod, a kockás hasad, és a piszkosul pimasz pofikád.
- Valami konkrét?
- Alap dolgok. Mondjuk hány éves? – talán most előszőr pillant rám, amióta berángatott a furgonba.
- Egy hölgytől nem illik ilyet kérdezni – apró mosollyal fordulok a másik irányba, és már előre sejtem a reakcióját a válaszomra.
- Egy hölgytől talán nem. De maga a Hercegnő.
- Huszonhét – csúszik ki a számon. Kezemet odakapom a szám elé, de biztos vagyok benne, hogy teljesen mindegy, mert a mosolya a bizonyíték, hogy hallotta.
ESTÁS LEYENDO
✔️Vágtázz velem 18+ (JK FF)
Fanfic"- Paraszt! - hallom meg a női hangot magam mellől, és azonnal lelassítok. Ha Sunah még itt sétálgat, akkor igazán megtehetek annyit, hogy hazaviszem. Igazi pöcsfej voltam vele az előbb, de talán egy kicsit enyhíthetek az ellenszenvén. Végül is, szü...