Epilógus

1K 54 43
                                    

Temi858: Hogy érzed magad, most hogy vége?

HeroSemy86: Őszintén? Megkönnyebbültem. Jungkook makacs és önfejű alak volt, néha nehéz volt női aggyal ráhangolódni. Te mit érzel most? Nem lesz hiányérzeted?

Temi858: Fellélegeztem, amikor kikerült az utolsó rész. Siyoung egy nagyon makacs, néha kényeskedő perszóna. Nem volt könnyű alakítani, pláne, hogy a szöges ellentétem!

HeroSemy86: Annyira nem is. :P

Temi858: Dehogynem! Én magassarkúban? Kizárt! És az se volt könnyű, hogy ráhangolódjak a kölyökre. Oké, elismerem, egész jó pasi lett, de még mindig túl fiatal.

HeroSemy86: Nézőpont kérdése. Bevallom, nekem jólesett levetkőztetnem. XD Az olvasóink szerették őket. Szerinted mi volt ennek a fő oka? Mit csináltunk jól, vagy rosszul?

Temi858: Jó, hát elképzelni se volt rossz. Ha behunytam a szemem, akkor Jin-t tapiztam.
Mert viccesek voltak! Kook beszólásain még most is röhögök. Viccet félre. Egy valós élethelyzet, valós szereplőkkel. Mindenki tudja, hogy néznek ki a szereplőink, meg hogy kik ők, mégis az a karakter, amit megalkottunk nekik sokkal hétköznapibb és sokkal elérhetőbb volt.
Meg perverz vagy.
Te hogy érzed?

HeroSemy86: Úgy érzem tényleg perverz vagyok, de azért te sem panaszkodhatsz. ;)
Siyoung tartotta az iramot Jungkookkal, elég rendesen megszorongatta a tökeit.

Temi858: Jó, hát a 18-as részeket te vitted főleg! Mindig rád sóztam! Szerinted azért jól csináltuk, amit?

HeroSemy86: Én elégedett vagyok, ami azért nagy szó, mert általában nem szeretem a sztorijaimat. Szerintem jó páros voltunk/vagyunk. Mit gondolsz, írunk még a jövőben valamit közösen?

Temi858: Hát...ha jól emlékszem, akkor valahol a 6.-7. résznél már szóba került, még egy közös munka. Vagyis több. XD De azt már sokkal jobban fogjuk csinálni! És már nagyon várom!

HeroSemy86: Tudod, hogy ezzel most kulisszatitkot árultál el az olvasóinknak? De nem baj. Én is alig várom. ;) Örülök, hogy nem lett eleged belőlem. Veled kifejezetten könnyű volt együtt dolgozni.

Temi858: Kulisszatitok? Upsz! De hát már tervezésnél vagyunk! Megvan a következő főszereplő! És ráadásul belecsempésztük őket az utolsó részbe.
El se tudom mondani, mennyire szórakoztató veled a közös munka! Ez a közel 3-4 hónap igazi hullámvölgy volt veled, és nagyon remélem, hogy még nagyon sokáig fogunk együtt dolgozni...a tehénszarban is? J
Jut eszembe! Nem arról volt szó, hogy a naplementébe vágtáznak el? Tipik romantikus filmbeillő jelenetként?

HeroSemy86: Hullámvölgy? Nem inkább hullámvasút? De értem én, és bizony együtt dagonyázunk, ha nem is tehénszarban, de néha az ihlethiányban biztosan. De végül mindig ösztönözzük egymást, és ez a lényeg.
A naplementébe vágtáztak. De nem írtam így le konkrétan, tudod mennyire utálom a nyálas, romantikus jeleneteket. :P

Na de most már elég a rizsából, megunnak minket az olvasók. Ahogy írtad, bizony megvan a következő főszereplőnk ebből a sztoriból, mintha csak folytatnánk a Vágtázz velem-et. Alig várom, hogy az olvasóink is olvashassák. Addig viszont még sok a munka velük.

Temi858: Tudom mennyire utálod, de azért kitettél magadért. Eláruljuk nekik? Vagy várjanak úgy....2-3 hónapot?

HeroSemy86: Hmmm. Tudod, én gonosz egy nőszemély vagyok. Döntsd el te. :P

Temi858: Áááá, úgyse bírjuk ki! Szerintem, amint kész az első rész, már megy is ki.
Viszont egy fontos infó! Vagyis kettő! Az első, hogy a szemszögváltás marad, csak az írók cserélnek helyet. Szóval most én gondolkodom pasiként. :) A másik, hogy ez most nálam kerül majd a "nyilvánosság elé".

HeroSemy86: Bizony, bizony.

Temi858: Még egy utolsó kérdés! Szerinted, Siyoung és Jungkook meglesznek? Boldogan, amíg meg nem halnak? Rendben lesznek? Aggódom kicsit értük...

HeroSemy86: Ha Jungkookon múlik, akkor bizony minden nap boldoggá teszi Siyoungot. Esténként akár többször is. :P Szerintem meglesznek. Néha lesz egy-két összetűzés, de náluk mindig édes a békülés. Én nem aggódom értük. Te nem így látod?

Temi858: Kellett volna a naplementés jelenet. :P
Szerintem rendben lesznek. Igazán szeretik egymást, és most már tényleg együtt lehetnek. Meg hát, Siyoungot sem kell félteni, markában tartja a kölyköt.

HeroSemy86: Egyetértek.

Temi858: Utolsó üzenet az olvasóknak?

HeroSemy86: Hát, én csak annyit kérnék, hogy akinek tetszett ez a történet, az a következőnek is adjon majd egy esélyt, mert szerintem az - tanulva az itteni hibákból- legalább ennyire jó lesz, ha nem jobb. Maradunk a Birtokon, és nem kizárt hogy ezzel a két jómadárral is összefutunk még.
Köszönet kiweystyle -nak és Mooyari -nak a háttérinfókért, és mindenkinek örök hála, aki olvasott minket. Külön szívecske az állandó kommentelőknek, akik tartották bennünk a lelket. <3
Te jössz. Neked amúgy is jobban megy a nyalizás. :P

Temi858: Nyalizás? Ezért még kapsz! Én csak nagyon, de nagyon kedves vagyok. Te meg...mindegy, hagyjuk.

HeroSemy86: Maradjunk annyiban, hogy perverz és gonosz vagyok. XD De vállalom.
Nade, te nem üzensz semmit az olvasóinknak azon kívül, hogy gonosz és perverz vagyok?

Temi858: Írok, az isten áldjon meg téged! Nem látod a pontokat, hogy gépelek????

(HeroSemy86: Nem, nem láttam. XD)

Temi858: Utolsó üzenet: Köszönöm, hogy kitartottatok. Köszönöm, hogy elnéztétek a hibákat. Tudom, hogy az elején sokan (szinte mindenki) utálta Siyoungot, de mentségemre, Jungkook már akkor is imádta. :P Kérlek, maradjatok velünk továbbra is, és várjátok a következő történetünket. Most egy kis "alkotói szabadságra" megyünk, hogy a független sztorikkal is haladjunk, de a háttérben már dolgozunk a következő és az azt követő és még ki tudja hány közös történeten. :)
Köszönet minden megtekintésért, csillagért és kommentért! Én nem emelek ki senkit, mert mind nagy segítségre voltatok, hogy folytatni tudjuk, még akkor is, amikor már nagyon utáltuk. :) Csak miattatok lett ilyen fantasztikus a sztori! Hatalmas Köszönet és Hála!
Látod Semy? Így kell kedvesnek lenni.

HeroSemy86: Meg nyálasnak. XD

Temi858: Kapd be!


Kérünk titeket, hogy csak pár szóban osszátok meg velünk a ti gondolataitokat a történettel kapcsolatban. Szerettétek? Ha igen miért? Várjátok a következőt?

Köszönünk nektek mindent!

Temi858-nál nemsokára újra találkozunk! :D

Вы достигли последнюю опубликованную часть.

⏰ Недавно обновлено: Jul 09, 2020 ⏰

Добавте эту историю в библиотеку и получите уведомление, когда следующия часть будет доступна!

✔️Vágtázz velem 18+ (JK FF)Место, где живут истории. Откройте их для себя