1. Deo

282 14 2
                                    

Danijel
~ flashback ~
U klubu sam sa Nikolom, verovatno se i oseća na cigare, ali sam već navikao na taj miris, zbog stalnog izlaženja po klubovima, a, takođe, jer i sam pušim i pijem, svakodnevno. Nikola je sebi našao zanimaciju za večeras, za razliku od mene, koji još uvek posmatram i tragam za idealnim ženskim telom, koje bi meni bilo zanimacija za večeras
Ja: brate, a šta ću ja?
Upitam ga, dok se on vraća po svoje stvari, koje bivaju na stolu, za kojim ja sedim i koje on uzima opušteno i odgovara ironično na moje pitanje.
N: imaš ženu...
Mrzim kada mi neko ovo kaže. Stvarno mrzim jer ja nisam želeo da budem u braku, niti bilo šta od toga što imam u svom divnom stanu.
Ja: mani me... pa šta? Znaš i sam kakva je situacija...
Odgovorim mu, dok uzimam paklicu cigara, iz koje vadim jednu i koju ubrzo zapalim. Uvlačeći dim u svoja pluća i nakon nekoliko sekundi zadržavanja u njima, osobađam ga jednim izdahom, što me veoma opusti u ovom trenutku.
N: brate, nije okej, ajde što ste u braku, ali ipak imate dete zajedno.
Dete. Dete je samo obaveza, od koje ne možeš da se iživiš i koje je meni slučajno nastalo, na veliku žalost.
Ja: dobro hajde, ali šta da radim? Ona je mene prihvatila kao švalera i zavodnika drugih žena mimo nje, prema tome, moram sebi nešto da nađem.
Odgovorim mu, a on nakon moje izjave izdahne ironično.
N: mislim da nije u redu to što radiš, ali ti si previše glup da bi ti se objasnilo nešto.
Glup?
Ja: aha, teraj se u kurac.
Kažem, smejući se i uvlačeći ponovo dim cigarete.
N: neću ništa da kažem jer pametniji popušta.
Nasmejao se i otišao nazad do devojke, sa kojom je, koji minut kasnije, izašao iz kluba i ko zna gde je otišao sa njom, dok meni prilazi lepa devojka, čini mi se silikonskih grudi, ali me ne zanima previše, bitno je kako izgleda i da ima grudi.
X: hej!
Obrati mi se, nakon čega joj uzvratim.
Ja: hej.
X: gde ti je otišao prijatelj?
Započne razgovor sa mnom, dok seda pokraj mene i izvlači mi cigaru iz ustiju, koju potom smesti između svojih punih usana i uvuče dim.
Ja: ne znam, što? Mora li on da bude bitan ili bismo mogli da se usredsredimo na nas dvoje večeras?
Upitam je sa perverznim smeškom na licu, uzimajući među prste jedan pramen njene crne kose.
X: pitam, videla sam da ste zajedno.
Kaže i zagrize usnu, te od konobara u prolazu naruči jednu tekilu. Promrmljam ono jedno čuveno "Mhm", dok kroz nekoliko narednih minuta stiže njeno piće, koje ispija odjednom, gledajući me krajičkom oka istovremeno.
Ja: zašto i mi ne bi otišli negde?
Upitam je, a onda mi ona sedne u krilo, približacajući mi se i odgovarajući mi potvrdno, a ja osećam pulsiranje unutar svojih farmerki, zbog njene kratke crne haljine, koja je na njoj pozadi još kraća, dok sedi u mom krilu.
X: mogli bismo...
Kaže i poljubi me, što prihvatim i ubacim i jezike u igru, odužavajući ovaj poljubac i pretvrajaući ga u napaljujuću igru, koja se odvija u klubu i koja ne može da ostane samo na poljupcu. Ljubeći je, istovremeno je hvatam i mazim po butini, polako se približavajući sve više i više njenom međunožju, ali koje ne dodirujem.
Počinjem da gorim u sebi od želje za njom, a ne mogu sa njom ništa ovde u klubu, tako da odlučim da prekinem poljubac i odvezem nas negde, gde ćemo moći da nastavimo i dovršimo ove igrice iz kluba. Odlazim do konobara i plaćam pića, te se nakon toga vraćam kod nje, oblačeći svoju kožnu jaknu i vrlo brzo nakon izlazeći iz kluba sa njom. Ulazimo u auto, koji upalim i kojim se zaputim ka jednom hotelu, u kojem, kada stignemo i uđemo, zatražim sobu na recepciji i platim noćenje, nakon čega se zaputimo ka našoj večerašnjoj sobi.
Išavši tako ka sobi, dok ona hoda ispred mene i vrcka mi, dodatno me terajući da žudim za njom, odlučim da je pitam za ime, čisto radi reda.
A: Andrea.
Odgovorila mi je kratko, a ja u sebi razmišljam koja li mi je ova Andrea po redu, ime je danas baš često, ali odbacim misli o tome u stranu, kada otvorimo vrata sobe, na kojima se njene smeđe oči zatvore, zbog našeg poljupca, dok istovremeno nekako zatvaramo i zaključavamo vrata.

"Ljubav ne poznaje granice"Where stories live. Discover now