2. Deo

272 11 0
                                    

🔞
Počinjem da je ljubim agresivno, još sa vrata, pun želje za njom, pun žudnje za njom i pun osećaja privlačnosti ka njoj. Moje ruke šaraju po čitavom njenom telu, a svoje poljupce sa usana prebacujem na vrat, balgo uvlačeći njenu kožu pod svojim zubima, ne ostavljajući trag po njoj. Otimaju joj se uzdasi zadovoljstva sa usana, a mene baš ti uzdasi dodatno uzbuđuju.
Kada moji prsti pronađu rajsfešlus na njenim leđima, povučem ga na dole i skidam joj haljinu, koja ostaje na podu. Sebi svlačim majicu, a ona klekne i svuče mi pantalone, te ubrzo i bokserice, nakon čega ga stavi u usta. Ovoga puta se meni otme sa usana izdah zadovoljstva, dok uživam neko kratko vreme, a onda je uhvatim za kosu i nateram da prestane, te je uzdignem gore, spojivši svoj tamni pogled sa njenim smeđim. Primaknem joj se i ljubim je, terajući je da hoda unazad, dok ja hodam normalno, a onda je gurnem na krevet i legnem preko nje. Svoje prste mi zavlači u kosu, mrseći je, dok ja prebacujem svoje poljupce sa usana, preko vrata, do njenih golih grudi, gde ona poludi od uzbuđenja, a onda  njeno blago stenjanje počinje u meni da stvara ludilo.
Nastavljam da je ljubim od grudi na niže, te dođem do međunožja, blago joj šireći noge, na šta ih ona još više raširi i izazove smešak na mom licu. Primaknem se njenom međunožju i počinjem da ga ližem i ljubim, dok istovremeno slušam proizvod onoga što radim. Ubacim joj još dva prsta, pored ovog lizanja i slušam koliko joj prija. Odjednom sve prestanem i legnem preko nje, te započinjem da joj ljubim vrat, ušavši u nju odjednom, ceo, na šta ona blago vrisne, ali ne toliko od bola, koliko od zadovoljstva. Prestajem da joj ljubim vrat, tako da svoju glavu stavi pored njene, dok oboje uživamo u mom tempu, a onda ona prisloni svoje usne uz moje uho, govoreći mi da je na pilulama, a onda ja bivam presrećan jer ne moram da pazim. Sobu preplave njeno glasno stenjanje, neko vreme biva samo tako; ona plitko diše, a ja ne stajem, a onda u jednom trenutku osetim kako se grči i počnem da joj ljubim jednu dojku, dok drugimu stimulišem prstima i ubrzo, konačno osetim njen jak orgazam. Nakon toga, dok je još u transu, kažem joj da se okrene, izlazeći iz nje, te me ona posluša i okrene se na stomak.
Ja: uzdigni se.
Ponovo joj naredim, te me ona posluša i stane u dogi, a onda ja uđem u nju, ponovo intenzivno i ponovo ovu hotelsku sobu preplave naše plitko disanje i uzbuđenje. Ona stenje sve vreme i to me užasno pali, zapravo, ona sama me pali - ima taj uzak struk i poveće obline, takođe, cela je utegnuta i jednostavno savršeno izgleda. Nije joj dugo trebalo da ponovo doživi orgazam, a onda odjednom zatraži da bude na meni, što meni biva drago i dopustim joj. Kada sende na mene, započne sa nekim svojim ritmom, a ja stavim ruke iza glave i samo uživam u prizoru ispred sebe i predivnom osećaju. Gledao sam kako joj se grudi pomeraju gore-dole zbog njenog ritma i stvarno je mnogo uzbuđivalo, a uživao sam jer je toliko bila vlažna i uzbuđena, pored skakanja njenih grudi.
Ne želim da lažem, mogao sam svakog trena da završim, ali sam se suzdržavao dok ona to ne učini pre mene. Nije joj trebalo ni sada do vrhunca puno, tako da, kada je ušla u taj trans, usporila je, a onda sam ja spustio svoje čvrste ruke na nju i krenuo da je nabijam na sebe, dovodeći nas meltene oboje do vrhunca, koji je bio predivan, slobodno mogu reći po oboje jer znam kakve kvalitete imam. Nekoliko trenutaka je još uvek bila na meni, a onda je sišla i legla do mene, gledajući me zadihana i u transu, dok smo oboje sve vreme bili pripiti. Nakon pola sata od završetka onog divnog i uzbuđujućeg seksa, naterao sam je da se obuče i pozvao joj taksi, tako da je otišla ubrzo, iako je htela da prespava u hotelu, pored mene.
Nisam želeo da joj dopustim jer me nije zanimala, mene je zanimalo samo njeno telo. Mene zanima samo žensko telo, emocije me brzo prođu. Bilo mi je potrebno ovo, dva dana već nisam izašao, a moja "draga" žena me ne uzbuđuje, kao sada, na primer, ova Andrea. Ipak, ništa me nije doticalo toliko, u glavi mi je bilo samo to da sam ispunio hir i da sam sada srećan, tako da sam srećan i zaspao.
~ end of flashback ~

"Ljubav ne poznaje granice"Donde viven las historias. Descúbrelo ahora