Bekçi

91 4 0
                                    

-Bekçini bulmuşsun

O ne demekti ya

-ne demek istiyorsun anlamıyorum anne

-Bana anne deme artık ben sadece kopyayım.

-Ne diyoraun en ufak fikrim yok bayan ashley!

-Şimdi bella bunları sana anlatıktan tam 1 dakika sonra toz olacağım.

-Anlat!

Diye bağırdı birden kris

-Şimdi öncelikle siz insan degilsiniz melezsiniz dünyadaki en güçlü tür sakin sözümü kesme bella
Herkes sizin emriniz de Bu da boyutun anahtarı ölümsüz kupa ve birde bıçak var o ikisisizin istediğiniz zaman yanınızda olup savaşmanıza yadım eder ve siz birbirinize aitsiniz ka kesiyorum siz bir birinize aşık olacaksınız...

Dedi ve 60 saniye içerisinde bir toz bulutu oldu bir toz bulutu inanmıyorum bu bir sihirbazlık yada kamera şakası olmalı.

-ANNE!

Ağlıyordum hıçkıra hıçkıra anem gözkerim önünde kayboldu gitti ben hiç bir şey yapamadım yapamazdım.

-ANNE!

-Ağlama lütfen bak bir anahtar ve dediki ben annenin bir kopyasıyım demek bir annen hala var annen ölmedi.

-Sen bunlara inandın mı kris gerçekten de çok..

-Devamını sakin getirme olanlara bak kolumuzda dövmeler beliriuor annem dediğin kişi toz oluo gidiyor ve melez çıkıyoruz. Eveg ben inandım. Ve sende benimle geliyorsun

-Gelmiyorum ben seni  tanımıuorum bile tamam mı

-Geleceksın mini melez

-Melez falan değiliz !

-Denyelim gel

Anahtarları x şeklinde bir birine değdirdiğimiz de bir kapı açıldı mor ve mavi renkte bir kapı açıldü ve içeri girdik.

Burası bizim şuan olduğumuz yerin aynısıydı. Hiç bir farklılıj yoktu annem dışında sapa sağlam karşım da duruyordu. Ve yanında bana benzeyen bir erkek çocuk vardı çocuğun yanında kris e benzeyen bir kız ne yanı şimdi krisin bir kız ikizi benimde bir erkek ikizim mi vardı inanmıyorum.

-Anne?

-merhaba bella

-Swn daha yeni toz olmuştun anne

-Evet ama o ben değikdim sadece bana benzeyen bir kopyamdı.

-Tamam peki bu ikisi kim anne

-Bu beletris senin ikiz kardeşin buda kristina, krisin ikiz kardeşin

-İsimlerimiz ne kadarda uygun konulmuş bella beletris , kris kristina beyendim.

-Evet bella kris ile kalmak mı istersin beletrisle mi?

-kristina ile kalsam ben yada tek olmaz mı?

-Ov amladım sende daha krisbike aranız da bir şey geçmedi.

-Ne geçebilirdi ANNE!

-tamam bir şey demedim ben sen kristina ile kal kriste beletrisle kalsın.

-BENCE DE!

Anneme çok kızmıştım ben nasıl olurda krisden hoşladığımı düşünebilir bir kerw kris denilen kişi şımarık, ukala , bencil ve öküz onun gibi kişilerden nefret ederim tabi krisdwn nefrwt etmiyorum ama ne diyorum off iyice beynim sulandı yaa neyse... tamam tamam

-Şey yarım saattir Koridorda yürüyoruz ve kendi kemdine ne konuşuyorsun ve annenin sorduğu soruya niye tamam dedin ki!?

-Ne sordu ki annem?

-Kris ile kalmak ister misin? Diye sordu

-Ne ve ben tamam mı dedim sen niye karşı çıkmadın kris gerçekten pes ya

-Çıktım ama anne ban kızdı. Hatta annen bak bir daha caymak yok dedi sen yine tamam dedin ya

-Off ya inanmıyorum! Ben senle kalmam ya

-Neyse olan oldu bu4ada annen bize ev tutmuş.

-Ikimize mi?

-Evet ikizker yok*

-tamm bu iyi bir haber!

-Değil 3 yatak odası var !

- ee ne güzel işte berabr yatmıyacaz.

-Hayır işte sadece bir yatak odasının kapısı açık.

-Birini de açarız zor mu yani?

-Annen büyü ile kapıları kitlemiş biz giremiyoruz!

-Ah anne ya valla ne cadı kadınsın ha ne yani ben kris ile kalınca ona aşık mı olcam? Yani bu düşünce yanlış böylebir şey olamaz tabiki yada ... ah saçmala sanki... yok ya ama belki...

-Söylediklerini duyuyorum. Bella

Çok utanmıştım. Söykdiklerim hepsini dıştan söylemiştim. Off ya..

-Tamam sakin ol bana aşık filan olmayacaksın ne kadar birbirimiz için yaratılmış olsakta.

-Zaten öule bir şey söz konusi bile değil. Dediğimde kriain yüzü düşmüştü. Ve kris 'e bir mesaj geldi telegona baktığı anda yüzü eaki haline döndü. Sevgilisimi yazmıştı acaba aormak istiyorum. Aman banane canım kimden geldiyse geldi aa sanki sevgilim...

-Kimden geldi o mesaj!

Off kendi mi tutamadım yine bide hesap sorarmış gibi sordum ya uff uff

-Şey bir arkadaşımdan

Hangi arkadaşından kız mı erkek mıydı? Acaba arkadaş değilde kız arkadaşım olabilir mi?

-Hangi arkadaş!

-Sen niye bana hesap soruyorsun!

-Ş-şey ben... merak evet merak ettim de !

Evet şuan kimden gelmiş öğrenmem lazım di.
Hayır aşkı filan olmuyorum hem o bir kurt hemde gece kurdu bense vampir hemde gece vampiri hatta melez gece kurdu da var biraz ama off tamam olurmuş ama ben olamz diyorsam asla olmaz katıyen neyse...

-geldik oda ya mini melez

- sen bana niye mini melez diyorsun acaba

-Çünkü minisin ve melezsin benim gibi uzun değilsin mini melez

-Off ya tamam nederse de umrumda değil ben yatıyorum.

-Ee bende yatıyorum ozaman

-Beraber mi yatcaz

-İstemezsen salonda yat minu melez

-Off tama ya hadi

...

Yatdık ama çok kötü yağmur yağıyordu.
Ben yağmurdan çok korkardım.

-şey kris acaba bana sarılır mısın korkuyorumda.

-...

MİNİ MELEZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin