Bella kaçırıldı ve sadece elimden beklemek geliyor kendimi odama kitledim aglaıuorum kalbim acıyo onun yaninda olamadım onu koruyamadım.
Tüm suç benim Malia bana herşeyi anlattı.
O gerizekalı yüzden benimle konuşmadi beni incitmemek için ban bir sey söylemedi.
Ama ben simdi onu için hiç bir şey yapamıyorum. Telefonum calmaya başladı.Arayan kişi özleden arıyordu ismi yoktu.
- Alo kimsiniz?
- Merhaba Alec şuan elimde kız arkadaşın bella var.
- sende kimsin lan!
-Ah hadi ama beni tanımadın mı eski dostum hani sevgilisi öldürdüğun kişi varya ha o benim benim kimsen aldin Bende seninkini aldim korktun mu?
Ah tabi korkaesinnbennolsam bende korkardım.- Onu hemen bırak ! MARCEL . Senin sevgilini ben öldürmedim sen öldürdü. Sinirine yenik düşüp büyünü kontrol edemdin ve kendi evinibpatlattin ben o sırada annemı korumaya çalışıyordum. Senin sevgilini düşünemezdim. Yani onun ölümunü tej suçlusu Sensin Marcel Sen Ben Değil Sen!
- Kes çeneni onu ahkinda tek kelime daha etme yoksa o ölür!
- Ona bir zara verir sen ki veremezsin o bir melez ve Yarim saate oradayım. MARCEL! Bekle beni!
- Burayı bulmam imkansız Alec
-Yarım saate görüşüriz tek gelmeyeceğim MARCEL!
- Bulamamyacaksın onu bırakmam için numara yapıyorsun!
- Ah pekala evet numara yapiyorum ama onu bulacağım. Sana yemin ederim onu bulacağım. Ve onu tek bir saç teline zarar gelsin seni öldürmekle kalamam tekrar öldürürm seni zehirlerim işgence ederim seni pismam ettirir ayakalarima kapatırım.
Tehtit işlerinde iyimişim lan ben bunu bira bidaha deneyeyim Ve yüzune kapadım hayır numara yapmıyodum.
Onunla konuşurken telefon silyeninin yerini tespih etmiştim.
Cok akılıyım ama onu kurtarinca beni afetmeyecek aslinda ben yapmadım o bana yapıştı ama bella buna inanamıyacak hatta beni eveden kovacak beni dövecek ama ondan asla vazgeçmeyeceğim hemde asla.
Onsuz olamam ben ölürüm hatta şuan ölmek üzereyim ama şuan ölemem ne saçmalıyon yazar sana lanğg bu benim kitabım devam edelim neyse iste onu kurtarmam lazım...Kısa biliyorum ama cok işim var ve gece gec saate yazıyorum iki hata dedim 8 gün oldu yani sözümü erken yerine getirdim sizleri seviyorum görüşürüz...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MİNİ MELEZ
VampireAh Ben normal bir insandan nasıl bir anka melezine dönüştüm acaba off Alec mi hayır ondan değik tabi ki! Kris ve Ryan beni kandırdı ama neyse Daha fazla açıklama ve spoyler yok kitaba geçelim istersen