💫 Işık Dünyası 💫

24 2 0
                                    

-Sence kim olabilir.

-Kara Halka dakı büyücüler onlar olabilirler mi tek düşmanım onlardı.

-Onları tanıyorum yani geçmişinden gördüm ama onlar çok güç Alec onları yenemeyiz şuan için benden bile güçlüler Alec Üst seviye melez olmam gerekir orijinal büyücüler yeneceksek. San bunu yapmalarına göz yuman böyle giderse arafta kala bilirsin Aaa ne oluyor bana biri beni ele geçiriyor Alec dışlama büyüsü yap. Yada bana saldır bayılt Çabuk ol eğer be ele geçirirse melez olduğum için herşeye hakkım olabilir.

-Ben büyü yapan ama sana saldırma bilirim.
🔥 ⚽ Ateş Topu
💦 🛡 su Kalkanı
birleş ve İçindeki 😈 kötü yaratığı dışarı at.

-Başardın Alec seni seviyorum.

-Beni sevdiğine bu kaaar emin olama Bella bekçin ben değilim o gelince beni bırakacaksın.
-Ama ya...

-Onu bende düşündüm ama olamaz gibi geliyor ben senin bekçin olamam sanki bir şey eksik gibi Bella. Ama bu eksiklik biri değil bir şey yada bir sözcük gibi ne olduğunu çözemiyorum.

-Sen şuan bana güveniyor musun?

-Tabi ki neden?

-Bir büyü deniyeceğim ama bu büyüyü üst seviye bir büyücü yapabilir. Eğer yaparsam bekçim olup olmadığın anlatacağız.

-Sen şuan o büyüyü yapabilecek kadar güçlü değilsin Bella şimdi yaparsan güçsüz düşersin ve burad senin gücünü artırman için hiç olan şeyler yok yapma.

-Tamam ceza bitince ışık dünyasına gidiyoruz.

-Şimdi gidebiliriz.

-Nasıl olacak o babamın kesin kuralları vardır.

-Durumunu anlat.

-Tamam Gardıyan Gardıyan

-Buyrun bayan Vilco

-Babam ile görüşmek istiyorum.

-Emredersiniz Prenses

...

-Sana neden prenses diyorlar.

-Alfanın kıız olduğum için Alec.

-Beni çağırmısn Bella.

-Evet baba daha yeni kötü bir ruh beni ele geçirmeye çalış tı ve Alec benden önce zihninde işkence çekti.

-Kara Halka size niye bulaştığını anlamıyorum ama.

-Bana bak Alec annem öldü Alec ve ya seni yada başka değer verdiğim birini kaybedemem kardeşime yeni kavuştum anlıyorsun dimi o yüzden bŞi buradan çıkar ve bizi ışık dünyasına yolla bana üstün melez ve Son elwmet koruyucuları olalım.

-Sizi oraya göndermem Bella oarsı çok tehlikeli.

-Baba Lütfen bak Will ve Izzy de bizimle gelsin. Ne kadar çok kişi o kadar Hızlı ve başarılı oluruz.

-Izzy ve Will haricinde 4 kişi daha sizinle gelecek O zaman. Ve bu kişileri ben seçeceğim.

-Tamam ama güvenilir kişiler olsun orada bide onlar ile uğraşmayalım

-Pekala en güvendiğim 4 kişi

(bu konuşmalar sırasında müdür odasına doğru ilerliyorlar ve kapının önünde dururlar.

-Tamam çağır gelsinler.

-Tamam annos edeyim.

12-k sınıfından Lisa virac, Laura was
12-d sınıfından Edward Smith, Daniel thonus Müdür odasına tekrar ediyorum Lisa virac, Laura was Edward Smith, Daniel thonus.

Sınıfta geçen konuşmalar 12 - D sınıfı.

-Yine ne yaptın Edward

-Sanane Sarah

-hadi ama Edward birini mi dövdün?

-Kapa çeneni Sarah.

-AA sen bizim tırsak Daniel'e bak

-Seni özel güçler yarışmasında eze eze yendiğim hatırlatayım istedim Sarah.

-Sen Sarah ile nasıl böyle konuşursun.

-Sen niye karışım ki Palin

-Çocuklar yeter. Hadi sizde Müdürün odasına.

Sınıfta konuşanlar 12-K sınıf

-AA bizim sürtükleri çağırıyorlar

-Ni ya mus ki bi we le geçmiş olsun Mary

-Sana bunu ödeyeceğim Lisa

-Duvardan çıkabilirsin ezik cadı ah pardon sen daha cadı olamadın dımı sihirbaz.

-Laura Lisa kızlarla uğraşmayın Müdür çağırıyor.

-Pardon bayan Maria

...

-Efendim bizi çağırmşsınız.

-Evet sizi özel bir göreve göndereceğim Lisa Edward ve Daniel nerede sizle değil mi?

-Onlar geliyordu ama bilmiyorum bay jace

-Tamam sıkıntı to geldiler zaten sizi Işık Dünyasına göndereceğim.

-Alec Bella Will Isabella Edward Daniel Lisa Laura.

-Peki neden bizi seçtiniz. Bizi canavar diye adlandırmışlardı okulda bay jace

-Biliyorum ama siz bir canavar değil okulun en güçlükleri sizsiniz Laura Sen Ve Lisa birer 🦇 cadısınız. Okulda kimse cadılığa ulaşamadı.

-Efendim peki bizi neden çağırdınız.

-Siz En güçlü vampirlersiniz.

-Bu kadar mı?

-Evet kızımı korumanız lazım Tabi Alec tek başında korur ama diğer iki kızı da siz korumanız lazım

-Büyük bir zevk ile

-Beyler Yanlız kızlara sarkamnız için çağırmadı Jace amca... Şey pardon efesin ağız alışkanlığı.

-Alec haklı kızları koruyun yavşamayın hatta yavşayanı dövün amca diye bilirsin babanın yanında amcanım ama okul da Müdürüm Alec neyse ışınlanmaya hazırsanız.

...

MİNİ MELEZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin