Güven

64 3 0
                                    

-Tamam ama bundan kimseye bahsetme kızabilecek kişiler var da.

-Sen beni nasıl bir kız sandın ya ilk fırsatta seni kukanacağımı falan mı sen beni diğer kızlar gibi sandın gabiba ama yanılıyorsun. Ben senin bildiğin kızlardan değilim bir daha bana bu şekilde davranma davranırsan bir dahakine bu kadar kısa bir şekilde bu konuyu kapatmam!

-Ö-özür dilerim.

-Birde bana kekeleyerek konusmaya başladın diyorsun.

Aşırı derecede sinir olmuştum. Ama kekeleyerek konusmaya başlayınca bir an bir gülümseme geldi ve gülümsememe engel olamadım ve bana sarılmaya çalıştı...

-Hayır sarılma istemiyorum en azından sana güvenene kadar..

-Tamam

Aklıma bana kızaak kişiler var dediği geldi ve kim kızacaktı merak ettim. Sormak istiyordum. Ama soramıyordum zatennherşeyi yanlış alıyordu. Bende daha sonra güvendim zaman sormaya karar vererek uyudum..,

...

Sabah kalktım ve kahvaltıyı hazırladım ilk önce masaya tabakları bardak ve bıçakları yerleştirdim. Sonra kan torbalarını koydum benim en sevdiğim ab - negatif biraz zor bulunan bir kan ama tadı mükemmel neyse daha sonra sucuklu yumurta ve ekmek arası sosis yaptım sıra uyandırmaya geldi.

Odaya gidip

-Kris uyan hadi kahvaltı hazır.

-5 dakika daha lütfen

-Kris hadi

-Hayatım lütfen (hemen oturur pozisyona geldi)
-şey ıı ben yanlışlıkla oldu kb

-Tamam önemli değil hadi artık gidelim.

-T-tamam gidelim.

...

-Sen niye benim yanımda kekeleyerek konuşuyorsun...

-Bilmem ki

-Off otur hadi sofraya

Sandalyayı çekip oturdum. Ama aklımda hala dün dedikleri vardıbana kızacak biri var. Kimdi aşırı dercede merak ediuorum nedenini bilmiyorum ama merak ediyorum.

-Ne düşünüyorsun?

-şey okulda birini bulmam gerekiyorda onu düşünüyorum.

-Kimi!

-Bundan sanane sana hesap vermek zorunda değilim.

-Tamam sormadığımı farz et!

Biraz sert mi davranmışttım acaba off ya ne yaptım off gözümden bir damla yaş aktı ve hemen onu damla yaşı elim ile sildim ve krisin arkasından gittim.

Kris ağazından

Hemen masadan kalktım odaya gittim. Ağladığını ve üzüldüğünü hissdebiliyordum. Ama bunu kendi hak etti.

Çantamı hazırlayıp. Üzerimi değişiyordum ki..

-Kapıyı çalsan diyorum birdakine nedersin!

-Ben özür dilerim kris gerçekteb.

-Şimdi.., neyse yada kal.

Bella ağazından

Odaya girdiğim anda kaslı bir vücut gördüm ona karşı bir şeyler hisseymeye başlamışım ama şuanda asla ona bunu söylemezdim. Çünkü beni sevmediği açıkca ortadaydı.

Kapıyı kapatı  dışarı çıktım 4 -5 dakka sonrada kris geldi ve evden çıkım okula doğru sürmeye başladı. Yol boyunca hiç konuşmadık.

Okula geldiğimizde arbadan inio en yakın arkadaşlarımın yanına gittim. En yakın arkadaslarımın ikisi erkek biri kız .

-Selam fred selam matt selam jes

-Selam bella aynı anda

Gidip fred'e sarıldım en iyi anlaşığım kişi freddi. Birinin beni izlediğini fark ettim.ve o tarafa döndüm bu kristi ve yanında 2kız vardı ikiside bankata kollarını altındaydı. Bir kız sürekli krisin yanağını öpüyodu.

Ağlayarak soyunma odasına gittim. Ve hungur hungur ağlamaya başladım onu gerçeken seviyordum ama bu onu anlayamamıştı.
Belli etmişmiydim acaba?

Kapı açıldı ve yanıma  fred geldi.

-Merhaba pernses ne oldu anlatmak istermisin?

-Evet isterim.

-Diliyorum prenses

-Ferd şimdi ben melez olduğum için tabi sende bir vampir olduğunniçin bunların anlatıyorum.

-Sen buu nereden biliyorsun!?

-Çok basit kokun ve çantanda taşıdığın kan poşetlerinden.

-Tamam anladım ee devam et sen

-ışte be melez olduğum içinnbir melez bekçim var
Ama tabiki o bir kurt gece kurdu bende bir geve vampiriyim ama melezim off tamam sadete geliyorum ben onu sevmeye başladım.

-Ee bu normal knk o senin bekçin. ?

-ama o beni sebiyor knk daha yeni bir kız onun yanağınağından öptü. Hemde kız krisin yani bekçim kollarının altında oturuyordu. İkide bir inu öpüyordu. Fred

-Gel buraya sen niye üzülüyoesun prensesim.

Gel buraya dedi ve sarıldı. Sen niye üzülüyorsun dediğın zaman dediğin de kafamı elinin araşına aldı. Ve ardından da beni bıraktı.

O sırada içeriye kris girmişti. Ben hala ağlıyordum.
Ama krisin girdiğini daha sonra fark ettim. Şu kelimeyi dedikten sonra fark ettim.

-Ben...

MİNİ MELEZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin