Bellanin bulunduğu ev ormanin icinde bir külubeydi hemen bir kaç büyücü arkadaşımı aradım.
Ardindan kurt ve Vampirlerden bir kaç arkadaşımı tam 10 kişiydik 3 büyücü 3 kurt 3 vampir birde ben vardım.
PBulduğum konuma gitiğimizde kırık bir külube gibiydi hatta daha çok bir baraka gibiydi içerden birini sesi geliyordu.Bu bellaydı bağırıyordu.- beyler siz ikiniz arkaya siz ikiniz yan tarafa siz ikinizde diyer yana sen çatıya çık sizlerde benle gelin.
Şimdi içerideki adamlarin kokusunu alabiliyordum yaklaşık 20 kişilerdi herkese 2 adam düşüyordu.
Bende işaret verdim. Ve iceriye daldık.
İceride tahmin ettiğim gibi 20 kisi vardı. Bella bir mine ve kurt boğanlı sandalyeye bağlıydı.- Sana inanmıyorum hayatımda seni tanıdım zamanlarda bir kızın saçını teline zarar gelse çıldıran adam şimdi bir kızı bağlamış işkence ediyo?
Sen tam adi herifin tekine dönüşmüşsün.
Ve bu adilini benim için değerli olan tek şeyin üzerinde denemeye kara verdin peki şunu düşünmedin mi?
bu kıza değer veren kişiler benim üzerimde ne dener acaba diye bir düşünseydın keşke ben düşünürdüm.Diyerek bie yumruğu geçirdim!
Daha sonra onun adamcıkları bize saldırmye başladi bana 1 vampir birde kurt saldırdı. V2 ben twk hamlede ikisinide komalık ettim kara bekçimyim lan ben kemdimi övmeyi bırakıp.
Diğerlerine yardım ettim. Ve 15 dakika da hepai halloldu. Bellayı sandalyeden kurtarıp. O sandalyeye Marcel 'i bağladım.- orası rahat mı yastı vereyim mı yada kahve?
- Senden nefret ediyorum katill!
- Sana bir daha söylemiyeceğim sevgilini ben öldürmedimsen kendine hakim olamdın Marcel sen yaptin ben annemi korudum.
senden yoksa o da ölecekti. anladın mı suçu başkalarına atmayı kes suc senin o seni böyle görmek istemezdi.
güçlü olmanı istedi, cesaretli, sevgi, dolu ama sen sen bunların tam tersisin en başta kötüsün berbat durumdasın, karıncayı bile incitemeyen adam kızlara işkence eder olmuş.
sen bu değilsin veronia'ın bıraktığı gibi değilsin o seni görse senden nefret ederdi.
hatta swnin yüzüne dahi bakmazdı. Sen onu şuan hayak kırıklığına uğratıyorsun.- Hayır kötü değilim onu istiyorum adımı seslensin istiyorum yanımda olsun kızsın istiyorum.
- Hayatına başkası çıkacaj belki onun kadar sevmeyeceksın ama seveceksin o senin hayatının tek anlamı olacak.
-Belki hadi gidin.
- Seni açsaydım bari
-Gerek uok ben kendim açarım.
- Emin misin?
- evet eminim hadi gidin yenge sende şu çoxugu affetya
-Suan bunu düşnemem çok yargunum uyumak istiyorum hahdi eve götür beni
-Gel kucağıma alayım.
- Yuh derdim ama yürümek istemiyorum.
- Sen cok tatlısın.
- Biliyorum.
....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MİNİ MELEZ
VampireAh Ben normal bir insandan nasıl bir anka melezine dönüştüm acaba off Alec mi hayır ondan değik tabi ki! Kris ve Ryan beni kandırdı ama neyse Daha fazla açıklama ve spoyler yok kitaba geçelim istersen