Szczerze? Nie spodziewałam się ujrzeć na tym profilu 80 obserwujących. Patrzenie na tą ilość sprawia mi radość. Może nie jest to tak wiele, jak tysiąc czy nawet sto. Jednak wy tutaj jesteście.
Pisanie książek było dla mnie hobby, czymś co może oderwać mnie od rzeczywistości. Dalej tak jest mimo upływu lat, jak to odkryłam. Można uznać to za głupie, że cieszę się z niby nic nie znaczącej liczby, ale dla mnie znaczy wiele.
Istnieją rzeczy przy których się wypalam. Tak samo jest z fandomem Bnha. Nie czuje się w nim dobrze, jak dwa lata temu. Czuję się jakby od tego coś mnie odpychało. Może fabuła, może to że interesuje się bardziej anime sportowymi? Wiele rzeczy mogło na to wpłynąć.
Nie wiem czy dokończę tą serię. Nie obrażając nikogo fandom tego anime jest toksyczny. Nic tego nie zmieni. Nie ważne jakie kto ma zdanie, tak po prostu jest. Postaram się jednak to dokończyć, bo wiem że ludzie to czytają.
Nie będę się do tego oczywiście zmuszała. Będę zmieniała rozdziały gdy będę miała na to wenę. Nie zdziwcie się proszę gdy pewnego dnia rozdziały zaczną się pojawiać w trzeciej osobie. Teraz prościej mi w niej pisać niż wejść w rolę bohaterki. Wiem także że większe grono osób woli tą perspektywę.
Zapraszam tutaj także do nowej książki na moim profilu, no może nie już, aż tak nowej. Dzisiaj wleciał tam trzeci rozdział. Może nie każdy obejrzał Haikyuu, ale mam nadzieję, że ktokolwiek tam zajrzy, bo zależy mi na tej książce.
Sam fandom Haikyuu też nie jest najlepszy. Nie mogę uznać za normalny fandom takiego, który uznaje każda postać za osobę homo. Sama nic nie mam w realnym świecie, ale to co się dzieje w fandomie tego anime to czysta przesada. Sam charakter wielu postaci został zmieniony dlatego staram się nie zagłębić w wymysły osób należących do fandomu. Wole widzieć to anime jakim jest naprawdę.
Ogólnie podsumowując tą rozpiskę.
- Dziękuję ogromnie za 80 obserwacji
- Do edytowania rozdziałów i pisania ich na nowo nie będę się zmuszać. Napiszę je z przyjściem weny
- Zapraszam do książki "In the game", gdzie wleciał nowy rozdział
Miłego dnia lub nocy
~Eriksana
CZYTASZ
Nieznana Strona - BnHA
FanfictionKsiążka jest edytowana i w trakcie zmian! Arisu nie rozpoczęła życia wśród bohaterów tak jakby chciała to zrobić. Wiele przeciwności pojawiło się w jej życiu już na początku. I coraz więcej jest ich przed nią. Czy to pokona? Mając różne osoby przy...