**********jeymean posted a new photo
gomawo especially uri bangtannie 💜
liked by swaggie and 66,503 others
view all 23,930 comments
yoursoulmate happy birthday jimin-ah!!! ❤️
honeybee_ COMELNYA 😭 HAPPY BEFDAY CHINGU AH SEMOGA CEPAT TINGGI
jinniekim hestek photographer handsome teruk
gyujjangjjang SAENGIL CHUKHAHAE💕💕💕💕💕 lope u
taeluvyou hadiah dalam poket
jeymean kau kasi aku kertas kosong! burowk pulak tu! 😤 @-taeluvyou
taeluvyou baca betul betul @-jeymean
jeymean OMMO TAE SARANGHAE OMG SERIOUSLY MANA KAU DAPAT?! ARGHHHHHH SARANGHAE JINJJA ❤️😭
*************
mereka semua bermalam di rumah jimin selesai membersihkan satu rumah. sebab parents jimin tak ada dekat rumah, dia dapat kebenaran buat party tapi yang penting rumah tak bersepah. sekarang semua dah terbongkang, yoongi lah orang pertama yang berjaya masuk ke alam mimpi tanpa terganggu. peta liur pon dah macam peta dunia.
tapi cuma jungkook yang sedang duduk berpeluk lutut. otak dia kosong. jari perlahan lahan naik menyentuh hujung bibir. dia masih tak percaya beberapa jam lepas bibir dia bersentuhan dengan bibir areum. bola mata fokus pada lantai, bagai dipukau. tidak bergerak.
sementara taehyung yang masih belum tidur memerhatikan jungkook di penjuru rumah.
"deo, gwaenchana?"
jungkook tersentak lalu mendongak tetapi tidak menjawab. lelaki itu terus bangun dari duduknya untuk naik ke tingkat atas. tidur dalam bilik jimin.
namun lengan ditahan taehyung sewaktu dia cuba melewati lelaki itu.
"jungkook."
"bwo?" kedengaran dingin suara jungkook.
"yah. kenapa kau marah aku huh?"
jungkook merentap lengannya, terlepas dari genggaman kim taehyung. rambut dikuak ke belakang, bibir dibasahkan.
"kau patut tahu sendiri."