Evet bu 3 fandom en çürük fandomlar diye biliniyorlar ki bu maalesef doğru.Ben Once'ım ve eski bir blinkim.Şuan sadece BlackPink stan'im.Bts dinlemiyorum,anti falan asla değilim nefrette etmiyorum.
Bu 3 fandomdan en çürük olanı bence army.Gerçekten çok düz görüşlüler yani kendi fikirlerinden asla sapmayan aynı zamanda farklı düşüncede olanları linçleyen bir fandom.Oppacı kısım zaten kanser sırf birkaç kadın idol oppaları ile shipleniyor diye o kadın idollere demedikelerini bırakmıyorlar.Shipper kısımda öyle.Sırf Tae ve Jk shipliyorlar diye jimin'in gruptan atılmasını istiyorlar,yada aynı şekilde başka shiplerindede aynısı oluyor.Bts'i tanrıdan üstün gören kesim zaten..Neyse boşverin.Diğer türler ise; Namjoon-jhope,Suga üçlüsüne asla değer vermiyorlar sadece vminkook var onlar için.Bu dediklerim kanser kitle için,öyle olmayan army'lerde var biliyorum.
Blinkler ise kızları tanrıça yapıyorlar ve çoğu kız grubuna antiler.Blackpinkten başka hiçbir başka grubu sevmezler hatta.Blackpink'e Queen demelerinde bana göre çok bir sakınca yok,sonuçta herkesin Queeni kendinedir ama bunu herkese kabullendirmeye çalışmaları çok saçma.Mesala bir reveluv red velvet'e queen diyince hemen hayır BlackPink queen diye atılmaları çok gereksiz.Ayrıca çoğu Blink kızlar arasında ayrımcılık yapıyorlar ve sürekli kızları bir yarışa sokma derdindeler.Geçenlerde Jennie vs Hz.Muhammed diyeni gördüm o yüzden bu hiçbişey gibi geliyor.İzlenmeleri ile hava atmaları gibi saçma birşey yok.İzlenme herşey demek değildir.Aynı zamanda birisi kızlardan herhangi birine laf edince ana bacı sövüyorlar.
Once ise bu üçlüden en normal olanı hatta ben çok fazla çürük görmüyorum genel olarak normal bir fandom.Şu yönden bakın; oldukça kalabalık bir fandom ama çürük sayısı az.Kızları ilahlaştırıyorlar diye birşey duymuştum,evet bu yanlış.Onun dışında çok birşey duymadım haklarında.Sadece blink-once kavgasında iki tarafta çürük o yüzden birşey demiyorum.
Bu kadar yanii