Shipliyorum çünkü yakıştırıyorum. Aynı zamanda BangWice'de shiplerim.
Hiçbirinin real olduğunu düşünmüyorum ve gerçekler diye tutturanları sevmiyroum.
Ama bu sizin "tüm shipleyenler cringe" demenizi gerektirmez.
Shiplemem için gerçek olmalarıda gerekmez.
Evet bazen gerçekten sinir oluyorum real real diye tutturanlara. Bakışmaları, aynı kıyafet giymelerini falan moment sayanlardanda hiç haz etmem, gülüp geçerim.
Geçen bir liskook sayfası bakıştıkları saliselik yerleri ss alıp "bakın birbirlerine nasıl aşkla bakıyorlar" demişti. Bu cidden baya cringe.
Ama her liskook shipleyende cringe değil, liskook shipleyen birisini görünce velet demeniz gerçekten sıktı.
Benim veletliğimi shiplediğim iki idol mu belirliyor Allah aşkına?
Liskook, Taennie, Jirosé, Jinsoo vs vs. Hiçbirnin zerre gerçek olduğunu düşünmüyorum. Hatta arkadaş olduklarından bile şüpeliyim.
Ama ne yapayım yakıştırıyorum. Yakıştırmak ne biliyor musunuz?
Bangwice ise bana daha gerçekçi geliyor, yani en azından arkadaş oldukları belli. Ama yinede real olduklarını düşünmüyorum.
Birde şey var;
Aynı gruptaki iki üye sarılınca, birbirini öpünce "moment" diye ölmeleri ama başka idoller bakışınca "cringe" demeleri.
Her ikiside cringe.
Yani demem o ki; ben shipliyorum ve bana bu yüzden velet demeniz sizin velet olduğunuzu gösterir. İnsanların düşüncelerine saygı duymayı öğrenin. Normal bir shipper gördüğünüzde bile cringe damgası yapıştırcak kadar kudurmuş olamazsınız.