Jimin ve Mina

122 13 14
                                    

Açık konuşmak gerekirse, grubu tanımıyorum. Sadece birkaç şarkılarını biliyordum.

İsim olarak ne tesadüftür ki sadece Jimin ve Mina'yı biliyordum. Birçok opinions kitabında Jimin çok iyi bir rapper diye bahsederlerdi.

Bir hafta önce bir fan sayfası Mina'nın ağır bir depresyon yaşadığını ve ona destek olmamız gerektiğini söylemişti, hatta bende gidip Mina'nın gönderilerilerine kalp emojileri atıp durmuştum.

Dün o haberleri görünce çok kötü oldum, Helede Mina'nın bileğini o halde görünce.

Olay: Jimin Mina'ya tam 10 yıldır zorbalık yapıyormuş.

Yakınen takip etmediğim bir grup olmasada beklemezdim böyle birşey.

Bu olayın hala prim olduğunu savunan bir grup aptal var ve onlara cidden acıyorum.

Bir insan grup arkadaşı tarafından 10 yıl boyunca zorbalığa uğruyor, bileklerini defalarca kesip defalarca dikiş atıyor, babası kanserden dolayı öldüğünde bile sırf Jimin'den korktuğu için babasının yanına gidemiyor..

Jimin tüm bu olanlara karşı bir hikeye attı "hepsi roman" diye. Daha sonra ise Mina'dan defalarca özür dileyip açıklama yaptı "hatırlamıyorum" diye. Cidden komik.

Şirket olanların üstünü kapatmaya çalışıyor ama keşke daha mantıklı birşey bulsalardı. 10 yıl boyunca zorbalık yap, kızın intihara girişmesini sağla, ondan sonra "hatırlamıyorum" de. Ne kadar iğrenç ya.

Kişilik bozukluğu yaşadığını düşündüm ilk başta ama koskaca 10 yıldan bahsediyoruz ya 10.

Hayranları büyük bir hayal kırıklığı yaşıyordur sanırım, onlar için ve Mina için çok üzgünüm. Jimin bundan sonra idollüğe devam ederse (ki öyle gözüküyor) bu çok saçma olur ve çok linç alır.

Jimin'den ciddi anlamda soğusamda onu linç etmek istemiyorum, zorbalığa zorbalık ile karşılık vermek çok kötü olur.

Mina'ya destek olalım ve Jimin ile ilgilenmeyelim lütfen.

My Kpop OpinionsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin