Favori 3. grubum olabilir. Çok sevdiğim bir grup ve biasım Yeji.
Çoğu kişinin aksine şarkılarını seviyorum ve ilk dinlemede ezberliyorum.
İcy favori şarkım.
Grupta üyelerin hepsi harika dans ediyor ama benim en beğendiğim Yeji,zaten biasım olmasının sebebi harika dans etmesi. Onun sayesinde dana etme isteğim geldi.
Lia'nın sesini ve visualini seviyorum. Visual Yuna olmasa Lia olurdu hatta şuan bile çoğu kişi Lia daha güzel diyor.
Yuna ise çok tatlı,güzel,yetenkli bir maknea. Onu cidden çok seviyorum. Doğal bir kız bence.
Chae'ye çirkin demekten ne zaman vazgeçeceksiniz acaba? Kız visual değil. Ayrıca gayette güzel bence. Dansıda harika.
Ryujin'de çok cool bir kız. En göze çarpan üye diyebilirim. Rapini seviyorum. Dansıda gayet güzel.
Aslında hiçbir üye yeteneksiz değil. 4.Jenerasyonda en iyisi bence idle ve itzy.
Ödül almalarını saçma bulmuş çoğu kişi. Siz beğenmediniz diye saçma olmuyor ayrıca tebrik etmek bu kadar zor değil.
Geleceğin Twice'sı bence. Şimdiden çoğu listede adları var ve çaylaklar.
Şarkılarının anlamlarında gayet seviyorum. Farklı olmamız ile ılgili anlamları var.
Stilisti eski BlackPink stilisti yani kıyafetler bazen kötü olabiliyor cidden.
Wannababe(?) Benim kpop'a ara verdiğim dönemde çıkmış ve ben 2 kez dinledim. Aklımda çok kalmadı. Albüm şarkılarınıza dinleyeceğim.
Stan Itzy Stan Talent!