Oh My Girl

95 9 24
                                    

Şimdi ben şu sıralar Gfriend, Chungha ve Oh my girl tanımaya çalışıyorum. Chungha'da pek emin değilim ama miracle ve buddy olacağım kesin gözüküyor.

Çünkü gerçekten harikalar yani harikaa..

Grubu aslında 1 yada 2 yıl önce araştırmaya başladım ve biasımı sadece görünüş olarak JinE seçtim (o zamanlar böyle yapıyordum evet kötü birşey biliyorum) sonra JinE ayrılmış onu öğrendim ve grup ile ilgilenmeyi kestim. Çok şey kaybetmişim onu anladım.

Birkaç gün önce ise kpop magazin hesaplarında oh my girl fotoğrafları gördüm falan ve YooA öyle böyle değil aşırı dikkattimi çekti.

Dansına fena aşık oldum..

Grubu tanımaya çalışıyorum ve gerçekten her yönden baya iyiler..

Biasim ise YooA çünkü ciddi anlamda o kıza aşık oldum.. fotoğrafını gösterdiğim kişilerin hepsi onun güzel olmadığını söylediler ama bence asla öyle değil.

En sevdiğim dansçılar momo, yeji falandı şimdo onların yanına birde YooA eklendi.. o kadar tutkulu dans ediyor ki sizinde dans edesiniz geliyor..

Hiçbir kitapta bu kızların övüldüğünü görmedim oysaki vokal desen var, rap desen var, dans desen var, visual desen var..

Neyse işte asıl bahsetmek istediğim konu kızların Queendom performansı. Ben oh my girl tanımazken hep (g)i-dle 1. Olsun demiştim çünkü sadece onları izledim ama şuan fark ediyorum bence her açıdan Oh My Girl daha iyi performans sergiledi..

O kadar tutkuluydular ki o sahnede olmak istedim yani aşırı güzeldi.

Bu açılış performansları..


Hangisi favorim seçemiyorum ama aşırı aşırı iyiler yaa.. birinci olmayı sonuna kadar hak ettiler.

Türklerde miracle çok fazla yok maalesef, umarım herkes bu kızları tanır bir an önce.

Neyse görüşmek üzeree💗

My Kpop OpinionsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin