Bugün benim için özel olan bir grup hakkında konuşmaya geldim.
Rocket punch benim debutlarından öncede takip ettiğim ilk grup. Bir magazin sayfasında kızların fotoğrafını görüp araştırmaya başlamıştım ve daha çıkış yapmadıklarını öğrendim.
Günlerce teasaer fotoğraflarına falan baktım, tüm üyeler hakkında bilgi falan topladım ve grup daha çıkmadan fandoma girdim cjxkks.
Bu kızların 3. Mini albümleri, Blue Punch.
Gerçekten başlık şarkılarını geçtim, albümdeki diğer şarkılarıda başlı başına harika olan bir gruptur Rocket Punch. Üstelik daha çaylaklar.
Ne yazıkki hak ettikleri değeri alamıyorlar hatta birçoğunuzun grubu tanımadığına eminim, ama olsun umarım kızlarım hak ettikleri değeri alacklar.
Bu şarkı için konuşmak gerekirse, bu kızların denediği ilk cute konseptti ama tamamen cute'de değildi. Ben mv'yi izlerken Red Velvet havası aldım hatta. Red Velvet'in Velvet konsepti gibi birşeydi.
Normalde yeşil ekran sevmesemde bu mv'ye ve şarkıya bayıldım! Gerçekten aşırı güzeller.
Suyun'un saçları aşırı aşırı güzel olmuş, bayıldım. Yunkyoung ve Yeonhee'de öyle. Dahyun'da çok güzeldi ki kız sadece 15 yada 16 yaşında. Juri'ye sarı saç çok yakışmıştı. Sohee ise benim kısa saçı en çok yakıştırdığım idollerden birisi.
Yani kızlarımın hepsi aşırı aşırı güzel ve harika olmuştu. Asla bias seçemiyorum.
Herşeyiyle çok güzel bir yaz şarkısıydı, Rocket Punch yine şaşırtmadı. Bu arada söylemek istediğim önemli birşey var; albümdeki diğer şarkılar şu anda daha yayınlanmadı yani Türkiye'de yayınlanmadı. Kızların orjinal hesaplarında falanda yayınlanmadı benim sizden istediğim orjinal olmayanlar dışındaki kanallardan dinlemeyin!
Neyse umarım Rocket Punch fandomu olan Ketchy'e girersiniz.
STAN ROCKET PUNCH STAN TALENT!