Sabah uyandığım da karşımdaki duvara asılı olan saate baktım saat 9' u 10 geçiyordu . Hemen kalkıp siyah eşofmanlarımı giyip spor çantamı aldım ve içine bir kaç elbise koydum. Aşağıya salona indiğimde yemek odasından çıkan fatma teyzeyi gördüm. Kendisi bizim evin hizmetçisi olur ama çok iyi bir insandır bana teyze de dediğinden beri ona hep teyze derim oda beni fark ettiğinde" fatma teyze günaydın " dedim. Oda bana "sanada günaydın yavrum nereye gidiyorsun" dediğinde bende ona "teyze ben hep bu saatlerde spora gidiyorum ya bilmiyormusun.
Fatma Teyze:"biliyorum gittiğini ama daha kahvaltı yapmadın"Dedi .
Ben :"Fatma teyze benim ne zaman spordan önce kahvaltı yaptığımı gördün ayrıca siz neden bu saatte kahvaltıyı hazırladınız daha kahvaltı saatine çok var."
Fatma teyze:"saliha hanım sen sabah erkenden spora gittiğin için bu saatte hazırlamanızı söyledi
Ben:Fatma teyze sen saliha hanıma söyle Rüya spordan önce kahvaltı yapmıyormuş ve bir daha da benim için hiç bir şey yapmasın olurmu "
Fatma teyze:"olur kuzum ben saliha hanıma söylerim "dedi ve evden çıktım kapıda duran korumaya arabamı getir işareti yaptım. Arabam geldiğinde spor salolona doğru yol aldım aslın da evimizin en alt katında spor salonu var ama ben bu gün özel olarak yazıldığım spor salonuna gitmek istedim..
Spor salonuna geldiğimde arabamı park edip içeri girdim bir kaç ağırlık kaldırdım ve bir kaç alete bindiğimde dolapların olduğu yere geçtim saate baktığım da saat 11:00 'dı ve o sırada mesaj gelmişti mesajda : kanka bu gün bi işin yoksa beraber birşeyler yapalım mı seni çok özledik. Tamam ben şu an spor salonundayım yarim saate her zaman buluştuğumuz kahvalticida olun diye mesaj attım. Direk duşa girdim çıktıktan sonra üstümü giyip saçlarımı kuruttum arabama bindim buluşucagımız yer spor salolonuna yakın olduğu için 10 dakikada varmıştım . Içeri girdiğimde kızlar bana el salladılar onların yanına gidip sude ve ecrin'e sarıldıktan sonra boş olan sandalyeye oturdum.
Ecrin:"görmeyeli nasılsın knk valla çok özledik seni "
Ben "valla ne yalan söylim bende sizi çok özledim. Garson yanımıza geldi ve bizde siparişleri verdik.
Sude :"bu gün birlikte bir şeyler yapalım "
Ben :" yapalım da ne yapıcaz "
Sude :"sinema dediğinde"
ecrin telefonunu alıp "ımm güzel filmler yok ya bu hafta "dedi sudeyle ecrin birbirine bakım lunapark diye bağırdılar tabi bu dedikleri onlara tip tip bakmama neden oldu . Onlarda bana ne olur gidelim surat ifadesiyle bakıyorlardı. Çünkü biliyorlardı benim lunapark sevmediğimi "hayır olmaz "dedim sudeyle ecrin ikisi aynı anda" niye yaaaa"dediler
Ben :" hiç bana öyle bakmayın hayır diyeceğimi bilmiyor muydunuz sanki "
Sude:" biliyorduk ama bir kere bizimle lunapark a gelsen neolur ki "
Ben :" ısrar etmeyin ama vialanda gidebiliriz " ikiside gözlerini kocaman açıp " hayir" dediler bende gülümsedim o sırada siparişlerimiz geldi .yemeye başladıktan 5 dk sonra sude " buldum" diye bağırdı benle ecrin "ne buldun sude "
Sude :" bu akşam yeni bir bar açılıyormuş oraya gidelim"
Ben :" lan bizim bar varya ne gerek var başka barlara "
Sude:" of ya herzaman da aynı mekân insanın canı sıkılıyor."
Ecrin :" aynen ya hem yeni arkadaşlar falan ediniriz "
Ben:" sanki bizim bara hep aynı insanlar geliyor , neyse ya tamam gidelim "
Sude:" çobuk kahvaltınızı yapın alışverişe gidicez" gözlerimi açıp hayır anlamında salladım " sizinle alışveriş yapıcağımı düşünmüyorsunuz değil mi" onlarla alışverişe gitmek istememin sebebi bütün mağazalara girip istisnasiz her mağazada 15 dk boyunca elbiselere teker teker bakıp hiç bir şey beğenmeyip almıyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KABUS'UN HAYATI ...
Mystery / ThrillerBu kitabı okuduğunuzda bazılarınız üzülücek bazılarınız ise şaşırıcaksınız neden mi? çünkü bu kitapta yazılan bazı olaylar gerçek , bazı yerleri değiştirmiş olsam bile ... sizin için bi kaç insanın yaşadığı olayları alıp ve içine kendi hayal gücü...