3. bölüm

82 22 11
                                    

 

Selam arkadaşlar.

Okurken heyecanlanıcağınıza eminim çünkü  ben bile yazarken çok heyecanlandım.

Neyse fazla uzatmıcam iyi okumalar umarım beğenirsizin...

Yorum yapmayı unutmayın. 🖤🖤


Medya: alp doğan



***************

   Gözlerimi açtığımda alp ve arkadaşları  vardı . Beni bir sandalyeye otutturmuşlar ve  ellerimin ikisinide birbirine bağlamışlar. Ayaklarımıda aynı şekilde bağlamışlar.

Alp " sonunda ya sabahtan beri senin ayılmanı bekliyoruz.

Ben" yinemi siz ya. "

Fatih" niye sen başka birini mi bekliyordun. " fatih'in sorusuna cevap vermeyip. " neden beni buya getirdiniz benden ne istiyorsunuz anlamadım ki "

Murat" hemen anlatalim "

Demir" sen bize atar gider yap "

Murat" sonrada gel silah çek "

Yağız" sonrada hiç birşey olmamış gibi yaşamaya devam  et."

Fatih " yok öyle bi hayat . Bize yapılan her kötülüğün bir cezası vardır.

Alp" ve sen bu cezayı çekmek için burdasın "

Ben" ay gerçekten ne yapıcak sınız çok merak ediyorum bi silah çektim diye öldürücek misizin "

Alp " sana tuvalette bir şey dedim hatırlıyor musun "

Demir " bize bulaşma yoksa seni öldürmekten beter ederim demişti " demir bunu dedikylten sonra  alp yüzüme bir kaç yumruk attı. Gülerek önce kafamı eydim sonra tekrar kaldırdım.  Herkes bana mal gibi bakıyordu.

Murat" niye gülüyorsun lan komik bir şey mi var " Ben alpe bakıp " sen  sadistsin  deme uzaktan bile çok belli oluyorda çünkü " dedim ve birbirine bağlı olan bileklerimi uzattım " al kes arkanda duran masanın üzerindeki çakıyı al ve kes hadi " herkes bana şaşkın şaşkın bakıyordu.

  Alp çakıyı alıp sağ bileğimi  kesti çok derin kesmetiği için fazla kan akıyordu kanlar damla halinde yere düşerken  ben konuşmaya başladım " ne yapmak istiyorsan yap ağzımı burnumu kırmak mi istiyorsun kır ,kesip biçmekmi istiyor sun  , kezzap dök, derimi yüz, yada çeşitli isgencelermi ettirmek istiyorsun et . Bunlarla beni öldürmekten beni beter edemessin çünkü ben mazoşisdim. " herkes bana bu sefer gözlerini açıp şok olmuş bir şekilde bana bakıyordu. Bunları dedikten 10 saniye sonra alp'in telefonu çaldı.

Alp " efendim baba , tamam geliyorum" diyip telefonu kapattı. Bana dönüp " şunun bileğini bir şeyle sarıp çözün bu manyağı "

Ben " hadi ama yapıcaklarınız bu kadar mıydı,  beni sadece iki yumruk atmak için mi kaçırıp buraya kadar getirdiniz" onlar bana hiç bir şey demeden gittiler ..

  Eve gittim kapıyı çalmadan önce biraz düşündüm. Yüzündeki morariklari nasıl anlatacağım diye sonrada hiç bir şey bulamayıp kapıyı çaldım. O an aklıma ne gelirse onu söylicektim mecburen "

Kapı açılır açılmaz babam " nerdesin sen birazdan burda olurlar dedi ve beni gördükten sonra yinemi kavga ettin , ya sen beni rezil etmeden rahat etmiceksin deme "dedi sesini yükselterek.

Ben" merak etme babaya gerçekten iyiyim bir şeyim yok benim "

Babam " benimle dalga geçmeyi bırak artık "

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 22, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KABUS'UN HAYATI ...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin