2. bölüm

106 57 11
                                    

Umarım beyenir sizin okunmalar arttıkça bölümler gelicek . Destek olduğunuz için teşekkürler. 
          Iyi okumalar ....

________________________

  1 hafta sonra...

Ecrin" hadi rüya kalk "
Rüya " lan gidin başımdan"sabahın körü ve benim daha alarmım  okula gitmem için çalmamış olmasına rağmen iki kişi yatağımda zıplayıp beni uyandırmaya çalışıyordu.  Bu benim okadar sinirlerimi bozdu ki kalkıp ikisinide yataktan itip yere düşürdüm ve bağırmaya başladım " ne yapıyorsun uz siz ya kafayı mi yediniz"

Ecrin" sakin ol biraz ya okula geç kalma diye uyandiriyoruz işte"

Ben" ulan mallar böyle mi uyandırılır ( saate bakıp) offf saat daha 8 bile değil ya siz benden ne istiyorsunuz gidin başımdan sizi tekme tokat dövmim" diyip tekrar yattım.
Sude " off mavişim kalk kalk hem senin hazırlanmak iki saat alır şimdi daha kahvaltı falan yapıcaz "

Ben "atma  lan ben çobuk hazırlanan biriyim neyse siz aşağıya inin hazırlanıp geliyorum " ben bunu dedikten 5 saniye sonra odamın   kapısı çaldı bende gir dedim evin hizmetçisi " rüya hanım okul formanızı  getirdim "

Ben" sen onu giyinme odamın görünmeyen bir yerine koy belki bir gün lazım olur tamammi" dedim oda bana "tamam "dedi . Odadan çıktıktan sonra biz birbirimize bakıp güldük yani okula formayla gittiğimizi hayal ettik bi an hayal etmesi bile çok komikti .Hazırlanıp aşağıya indim yemek odasına geçip kahvaltımızı ederken saliha hanım " sakın ilk günden  kimseyle kavga etme tamam mı söz ver bana "

Ben" neden sana söz verim ki ayrıca sanane ister kavga ederim ister etmem

Saliha hanım " baban rica etti sen  söyler misin diye babanı ara konuş istersen "

Ben" ay yok  şimdi iki saat konuşur ben itiraz edince yanina falan çağırır ilk  günden okula geç kalmak istemem "kahvaltımızı yapıp okula gittik çok olmasada cool bir giriş yaptık bütün erkeklerin gözü bizim üzerimizdeydi bu duruma ne kadarda rahatsız olsamda sesimi çıkarmadım çünkü artık gittiğimiz her ortamada gözlerin bizim üzerimizde olmasına atık alışmıştım.ceren ve burcu bize el salladılar onların yanına gittik .

Sude" müdürün odası nerde "
Ceren "siz gelmeden   biz sorduk ve bizimle aynı sınıftasınız." Dedi ecrin ve sude çok sevindiler.  Zilin çalmasına 15 dk vardı bende " ee burda böyle boş boş durmaya devammı edicez hadi sınıfa geçelim" herkes kafasıyla onaylayıp birlikte sınıfa geçtik camın kenarındaki sıralara teker teker oturduk baştan ikinci sırada zaten ceren ve burcu oturuyorlarmış sude ve ecrin de onların arkasına oturdular ve en son sıraya da ben oturdum tabi bu sıralar doluydu fakat bu bizim zerre umrumuzda değildi ve çantaları masanın üzerine koyduk biraz geçtikten sonra çantaların sahibi geldi " yaaa orası bizim yerimizdi " bede ayağa kalktım ecrin yanıma gelip " dur rüya  birşey yapma sakın "

Ben"merak etme bi şey yapmicam  canım burası artık bizim yerimiz bence siz kendinize başka bi yer bulabilirsiniz  onlarda tamam dediler ve başka bir sıraya geçtiler . Dersin başlamasına 5 dk vardı sınıfa alp ve çetesi girdi bu şaka olmalı ya yada ben bi kabusun içindeydim  benim oturduğum sıraya doğru gelip tam yanımda durdu "kal ordan " dedi

Ben " neden kalkim ki "

Alp" çünkü orası benim yerim"

Ben " ama artık benim yerim "

Alp " kalk şurdan !!

Ben " tamam ya burda otur mayı bu kadar çok istiyorsan  yanıma otura bilirsin izin veriyorum"

KABUS'UN HAYATI ...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin