25.fejezet

90 5 0
                                    

Nem Alajéa volt és nem is Karenn. Talán Nevra? Jajj, csak őt ne! Lily lenne az? Jött egyet nevetni? Nem hiszem. 

- Ursula? - jött a hang a szobámból. Ezarel volt az. Bassza meg! Ha így meglát tuti elneveti magát és mindenkinek elmondja! Az kéne még! 

- Mondta Lily, hogy vissza ment. És valóban igaz lehet. - hallottam meg Nevra szomorú hangját. 

- Sajnálom, haver! - felelte végül Ezarel, majd kiment. 

- Ursula... Mondd, miért? - kérdezte a levegőbe a vámpír, majd ő is elhagyta a szobát. Ki léptem a fürdőből és lerogytam az ágyra. Fáradt voltam. 

- Megjöttünk! - lihegett Alajéa. Elém dobtak egy hatalmas nagy kupac krémet. Egyesével kenték fel őket, de egyik rosszabbul hatott, mint a másik. Már a bőrőm is elszíneződött. Tehetetlenül huppantak le mellém. 

- Hííí! Egyszer Ezarel említett valamilyen ilyesmi ellenszert! Talán, ha betudok osonni a laborba, akkor eltudom készíteni! Feljegyzeteltem magamnak mindent! - csiripelte a sellő. 

- Siess! - néztem rá könyörgőn. Bólintott, majd kirontott a szobámból. 

- Addig mit csináljunk? - kérdezte Karenn. 

- Szövetkezz okosan? - pillantotam rá. 

- Rendben! - vigyorodott el. 

Alajéa nem sokkal a társasjáték vége felé toppant be. 

- Ne már! Szövetkezz okosant játszotok? Az a kedvencem! - hisztizett. 

- Elkészítetted? - ugrottam hozzá. 

- Igen. Ezarel azt mondta, hogy ezzel kell letusolni. - nyujtotta át a kis tégelyt. 

- Nagyon remek! - vettem át. 

- Ez meg a hajadra. Ezzel kell megmosnod. - nyomott a kezembe egy újabbat. Gyorsan elmentem hajat mosni és lezuhanyozni. A szer amit Alajéa hozott valóban bevált. Ismét csodás lett a bőrőm és a hajam, talán még jobb is mint volt. Boldogan csattogtam ki a helységből. 

- Nahát Ursula! Milyen szép vagy! - ámult Karenn. 

- Köszönöm! - feleltem zavartam. 

- Hallottátok? Lily terhes lett Nevrától! - kuncogta valaki az ajtóból. 

- Hogy mi? - akadtam ki. 

- Azonnal beszélek Nevrával! - pattant fel Karenn. 

- Megyek veled! - morogtam. Teherbe ejtette azt a kis szukát? Karenn idegbetegen verte bátyja ajtaját. 

- AZONNAL GYERE KI! - kiabálta. 

- Mi van? Ohh, szia húgi! - mosolygott rá kedvesen.

- Nincs húgi! Te komolyan teherbe ejtetted Lilyt? - kiabáltam. 

- Ursula? - kerekedett ki a szeme. 

- Jajj, van még valami az arcomon? - kérdeztem Alajéara pillantva, mire a sellő hevesen megrázta a fejét. 

- Lily azt mondta, hogy vissza mentél a tengerbe és szakítasz velem. - dadogta. 

- Miért tettem volna ilyet? Szeretlek! - pislogtam értetlenül. Nevra oda rohanva hozzám megölelt. 

- Azt hittem, hogy megint elveszítettelek, viszont a gyerekemnek rám van szüksége. Lily bele kényszerített az újabb kapcsolatba. - felelte szomorúan. Elengedett. - Sajnálom! - suttogta. 

- Nevraa! - afektálta Lily. - Ohh, Ursula, milyen szép vagy ma! - felelte gúnyosan. 

- Jól hallom, hogy terhes vagy? - kérdeztem. 

- Igen! Nevrától! - húzta ki magát. 

- Akkor, ugye nem baj, ha orvosi véleményt is kapsz erről? - húztam fel a szemöldököm. 

- Hogy mi? - ijedt meg. 

- Elkísérünk Ewelienhez, hogy megvizsgáljon téged és a gyermeketeket! - tettem össze a kezeim.

- Pff, már beszéltem Eweliennel! - fonta össze a karjait. 

- Igen? - kérdeztük egyszerre. 

- Igen! - vágta vissza. 

- Ma egész nap mellettem volt Ewelien. - suttogta Nevra. 

- Én meg tegnap voltam vele egész nap! - húzta ki magát Karenn.  

- Az előtt meg én voltam vele gyógy növényeket szedni! - feleltem én is. 

- Én meg a tanonca vagyok, így szinte minden nap vele vagyok és soha nem láttalak. - rázta meg a fejét Alajéa. 

- Megtudom magyarázni! - szabadkozott. 

- Tényleg? Csak, mert átkutattuk a kukád és találtunk benne használt dolgokat! - csapta elő Karenn a tasakot. Erre Lily csak elsírta magát..................

Egy tengeri boszorkány életeWhere stories live. Discover now