Amikor Nevra és Lily híre elterjedt mindenki elkezdett fogadni, hogy Eel ribanca és szoknyavadásza mennyi ideig fognak együtt lenni. A legtöbben arra tippeltek, hogy csak egy éjszaka, nagyon max kettő, ha mindkettő jó volt. Valaki egy hetet. Valaki kettőt. Azonban itt vagyunk lassan egy hónap múlva. És ők itt etetik egymást a velünk szemben lévő asztalnál. Kezdem elveszíteni a türelmem.
- Eldarya hívja Ursulát! Ursula élsz még? - húzta el előttem a kezét Karenn.
- Persze, itt vagyok. Bocsánat, de nekem most nincs étvágyam. Megyek sétálni. - álltam fel.
- Három napja nincs étvágyad! - szólt utánnam Alajéa.
- Vacsoránál már eszek. - kiáltottam hátra. Elindutam a tengerpart felé. Bele ugrottam a vízbe és szinte azonnal át változtam. Elúsztam a Sea Cavehez. Körbe jártam a tanyám. Szeretek itt lenni. A polcomon megakadt valamin a szemem. Oda úsztam. Egy varázs szer. És még több is. Elgondolkodtam. Nevra miatt lettem jó, de mi lenne, ha most Nevra miatt változnék vissza? Elmosolyodtam az ötlettől.
- Üdv Ursula! - köszönt Korall.
- Hát ti? - pillantottam hátra.
- Mi mindig tudjuk, hogy éppen mit forgatsz a fejetben. Gondoltuk kell egy kis segítség, hogy el tedd Lily-t lábalól. - vigyorodott el. Én is elmosolyodtam. Ideje, hogy vissza térjek.
- Én már tudom is, hogy mit fogok tenni! - nevettem el magam. Morgana vissza tért emberek.
A főhadiszálláson rohangáltam. Kerestem, hogy Lily hol lehet. Nevra most elment egy küldetésre, szóval zavartalanul megcsinálhatom a tervem. A szökőkútnál találtam rá.
- Szia Lily! - köszöntem. Lily felnézett a papírjaiból. Kedvesen rám mosolygott.
- Szia, Ursule, ugye? -
- Igen, igen. -
- De ugye nem akarsz elvarázsolni? - nevette el magát. Hé, kis csaj... Takarodj a fejemből!
- Nem, dehogy. Az már a múlt. - ültem le mellé. - Van valami baj? - kérdeztem.
- Hát... Igazából csak annyi, hogy most sokan megutáltak, mert Nevrával együtt vagyunk, ami nekem rosszul esik.. - suttogta. T-Ö-K-É-L-E-T-E-S. Egy fájdalommal teli, szerelmes lány a legjobb.
- Én lehet tudok segíteni. - mondtam.
- Tényleg? - fordult felém.
- Tényleg. -
- Segíts kérlek! - fogta meg a kezeim. Közelség... Bleh...
- Segítek, hogy vissza szerezd a népszerűséged. - mosolyogtam rá.
- Szent Orákulum! Hálám örökké üldözni fog! - ugrott a nyakamba.
- Még ne hálálkodj. A varázslatnak sikerülnie kell. Lejösz velem a víz alá, vagy inkább az alkimista laborba csináljuk? -
- Lemegyek veled a víz alá! - ujjongott. Reméltem ezt a választ. Elindultunk a vízhez. Ott oda adtam neki a sellő szérimut. Békésen úsztunk a Sea Cavehez.
- De ugye nem akarsz át verni? - kérdezte miközben körbe nézett a barlangba.
- Jajj, nyugi nem. Régen valóban gonosz voltam, de ma már olyan lettem, mint egy jó anya. És a napokban határoztam el, hogy nem hagyom veszni az erőm, hanem segítek másokon. - adtam a jó kis lányt. Látszólag meg is győztem.
- Itt voltak a kóróid? - mutatott egy helyre.
- Igen. Na figyelj Lily. Keverek neked egy olyan varázsitalt, amitől három napra nem foglalkoznak azzal, hogy Nevra barátnője vagy. És most figyelj, mielőtt az utolsó napom az óra elüti az éjfélt és át lépünk a negyedik napba el kell érned, hogy a barátaid bizonyítsák azt, hogy magad miatt szeretnek. Pontosabban szólva valami nemes cselekedetet kell végre hajtaniuk. Ha ez megtörténik, akkor soha többé nem Nevra barátnője ként emlegetnek, azonban, ha átlépünk a negyedik napba és még mindig semmi, akkor ez a bélyeg örökké rajtad marad. - magyaráztam a dolgokat.
- De, ha örökre rajtam marad ez a bélyeg... Akkor mindig egyedül leszek. -
- Ez sajnos így van. És még azt sem tudom garantálni, hogy Nevra veled marad. - mondtam szomorúan. - De bízz a barátaidban. Lehet, hogy már az első nap bizonyítják a szeretetüket..... Ohh, van itt valami amiről még nem esett szó. Nem beszéltük meg a fizetséget. Hisz semmit sem adnak ingyen. Purriry is milyen drágán adja a ruháit. -
- Ez igaz, de nekem nincs se... - kezdte, de én befogtam a száját az egyik csápommal.
- Jajj nyugi Lily, nem kérek én sokat. Csak egy igazi kis apróságot, fel se fog tűnni, hogy hiányzik. Én csak ezért cserébe, kérem.... A szépséged. - suttogtam.
- A szépségem? Az erőm forrását? - kerekedett ela szeme.
- Igen. Így legalább Nevrát is próbára teheted, hogy valóban szeret-e. - mentem arrébb.
- Igazad van.... De még mindig nem vagyok benne biztos. -
- Elég elfoglalt vagyok és időm kérlek ne rabold. Szerintem nincs vesztegetni valód. - próbáltam manipulálni.
- Igazad van. Elfogadom az ajánlatot! - fordult felém. Oda varázsoltam neki egy szerződést és egy tollat.
- Hát akkor kérlek írd alá. - mondtam, majd Lily megfogta a tollat és gyöngy betűkkel oda firkantotta a nevét. A kezemben van...................
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Egy tengeri boszorkány élete
Hayran KurguEddig mindig csak jó karakterekről írtam az eldaryas könyveimben. Mi lenne, ha most egy kis rosszat vinnék ezekbe? Hisz nem lehet mindig mindenki csak jó. - És mégis mi értelme volt annak, hogy át verj mindenkit? - kiabált. - Az, hogy ezzel elérj...