Ma pole kunagi näidanud maailmale kui katkine ma olen, ma näitan alati kui korras kõik on. Naeratan ja keegi ei saa aru midagi. Kui tegelikkuses oma enda keha sees ma lihtsalt nutan ja nutan, sest olen lõhki sõnade pärast, mida mulle on lausutud 16. aastat. Ei ma ei nutta sõnade pärast nagu "hoor", "lits" või "moslem", need on lihtsalt solvangud, mille tähendust paljud ei tea.Ning seepärast ma lasengi need ühest kõrvast sisse ja teisest välja. Aga kui mulle tuldtakse ütlema sõnu, mis peaks olema kui usalduse saamise esimene võti. Aga ss pärast see usaldus lõhutakse ja sa kaotad usu üldse inimestesse ja muutud kinniseks. Praegu mõtlen neile sõnadele, mida mulle öeldi kolm kuud tagasi...
3 kuud tagasi oli, ml elu suht masenduses, aga no mitte vist nii põrgus kui hetkel igatahes ma mäletan mul oli igav ja ma mõtlesin oh let's have some fun ja tegin sellisesse dating appi nimega "hot or not" konto, alguses oli kõik nice vaat sai huijata poistega, srry I am tavaline teenekas mul võib ka poistega huijamise tuju tulla. Igatahes ma sain ühe tüübiga nimeks Raiko tuttavaks ja me hakkasime suhtlema. Alguses oli kõik tavaline kuni me hakkasime igapäevaselt suhtlema ja aja pikku saime lähedasemaks ja no I think hakkasin teda crushima ehk tahtsin end tema jaoks paremaks muuta(siin märk Kaisa ära never enam muuda end et olla migi kuradima kutti jaoks best, you are perfektne täpselt sellisena nagu sa oled praegu) Kohe ei juhtunud midagi, alguses ma arvasin oh he is that right one.But heck no I was so wrong, ta lihtsalt kasutas mind nagu nukku, et saada teada mis nuppe tuleb kasutada, et oma silömapiiril oleva praeguse girlfriendiga asjaad püsima jätta. Tead ma vb poleks olnud nii katki olnud kui ta oleks öelnud mulle sõnad, mis arvatavasti iga üksiku teenager tüdruku südame sulama panevad.."Kaisa ma olensinusse armunud, ja ,ma tahan sind kaitsta terve oma südame ja hingega" Kas pole mitte ilusad sõnad...umbes kaks 2 nädalat peale seda muutus ta veidi tõrjuvamaks aga ma mõtlesin äkki tal raske olla ja pühkisin mõtted peast...kuni ühel õhtul ma küsisin.."Kuule Raiko kas mulle tundub või midagi on meie vahel juhtund"...viis minutit vaikus ja siis..."Kaisa...ma tahtsin seda sulle tegelt juba mõnda aega öelda aga ma ei teadnud kuidas. Kaisa...mulle meeldib keegi teine, aga see ei tähenda, et ma sinust ikka ei hooli kui sõbrast, ära arva et sa oled kole või midagi, lihtsalt nii juhtus. Ma ei taha, et sa haiget saad"...ja tead mis ma olin nii viisakas ja ütlesin.."ahh pole midagi ma täitsa mõistan" ise samal ajal pisaraid tagasi hoides..kallistasin ja lahkusin fake naeratus näol...ohjh ma ei tea kuidas ma nii loll olin....oleks võin ju näkku öelda kõik mida ma tundsin, aga ei ma olin viisaks..peaks selle eest oma vanemaid tänama kes õpetasid mind viisakas ja vaoks hoituks isegi halbade uudiste kuulmisel.
Peale seda ma umbes 1 kuu aind nutsin...need sõnad, mida ta oli mulle öelnud ringlesid mu peas keerisena....vahel ma mõtlesin, et see oleks lihtsam olnud kui ta poleks lahku mineku ajal nii viisakas olnud ja lihtsalt öelnud"tead sina litsist Kaisa ma leidsin sinust kellegi 100 korda parema ja mul pole sind enam vaja", sest siis ma oleks saanud sisestada endale, et ta oli lihtsalt tundetu fuckboy....aga jhm kahjuks nii see polnud. Kui olnud nutnud juba kuu aega järjest iga öö patja otsustasin, et sellel nutmisel pole mõtet ja lõpetasin. Kuid selle nutmisega kadus ka usaldus inimestesse, eriti meessoost isikutesse...
Nüüd tagasi mõeldes ma veidi kahetsen, et kaotasin selle usalduse, sest kõik need mõtted on mu peas ringlevad ja piinavad mind, viivad kuristikku. Aga eks ole igal asjal on omad plussid miinused...näiteks ma avastasin kui palju fake inimesi maailmas tglt on, kes aind mängivad tunnetega. Aga siin on üks suur ja paks miinus kah...kui mul pole usaldust kellegi vastu ei suuda ma siit kuristikust eal välja...seega olen ma otsustand, et pean tasapisi hakkama leidma usaldust neis inimestes kellega olen peaaegu igapäev kokkupuutes..ja tead mis mul on üllatavalt hästi läinud, ma olen leidnud usaldust oma emas ja oma kolmes bff-is - Eliise, Age ja Merilda.
" Leia usaldus ja sa oled 6 suure sammu teinud :) )
XOXO Kaisa
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Viimane võimalus
Короткий рассказSee raamat räägib tüdrukust nimega Kaisa kelle elu täielikus kokkukukkumise äärel. Aga viimasel hetkel ta otsustab jalad alla võtta. Selleks paneb enda kõik käigud päevikusse kirja. (See raamat on arvatavasti väga palju kirjavigu täis..so srry) (Aut...