Би: Бурхан минь Лиса чимээгүй. Миний яриад байдаг түүхийг хоёр нүдээрээ хармаар л байгаа биздээ тийм бол чимээгүй ойлгов уу?
Лиса: За мэдээж.
Тэхён: Үри Жэнни хэтэрхий хөөрхөн төрчихжээ.
Жэнни: Манай Жунин Тэхён хоёр хэтэрхий мулгуу төрчихжээ.
Жунин: Жэнни ямар үнэн үг хэлчихвээ.
Тэхён: Чамайг л дэмжье.
Жунин: 24 р тойргоос нэр дэвшигч Ким Жэнниг дэмжээрэй.
Тэхён: Ким гурвал намыг дэмжээрэй хүчээ нэгтэгцгээе.
Жэнни: Юу вэ сонгуульд нэр дэвших чинь ийм амархан байсан юм уу?
Жунин: Тийм.
Тэхён: Чи мэддэггүй хэрэг үү?
Жэнни: Мэдээж яаж ч мэдэх вэ дээ би!
Жунин: Тэхён миний ганц сайхан зүрхний анд минь.
Тэхён: Юу вэ найз минь би чиний зүрхэнд байдаг хэрэг үү?
Жунин: Тийм шүү дээ хө!
Тэхён: Болохгүй ээ болохгүй! Би чиний зүрхэнд орчихвол Жэннигийнх руу яаж орох юм бэ!
Жунин: Яана аа хөгшөөн төлөвлөгөөг чинь баллаад би л чамайг зүрхэндээ оруулчихлаа!
Тэхён: Алив! Юуны чинь хөхний булчин намайг зүрхнээсээ гаргаадах Ким Жунин!
Жэнни: Тэнэг амьтад ч болдоо.
Жэнни нүдээ эргэлдүүлсээр тэндээс гаран явж Тэхён Жунин хоёр ээлжит нэгэн мулгуу яриагаа ярьсаар үлдэв.
---
Би: Бүр татаагаад хаячихсан.Лиса: Тийм байх аа!
Би: Юу вэ! Лиса яачихаа вэ! Ийм хүн бишдээ.
Чэёон: Харин тийм ээ. Зүгээр үү Лиса.
Тэд ийн асуухад Лиса тэнэг юм шиг л уйлаад эхлэх нь тэр.
Би: Яана вэ Лиса! Чи яагаад уйлаад байгаа юм бэ? Энэ мулгуу толгойт Жисү чамайг гомдоочихов уу?
Лиса: Үгүй ээ эгчээ.
Чэёон: Эсвэл би гомдоочихсон уу?
Лиса: Үгүй дээ! Эгчээ зүрхний анд гэхээр зүрх рүү нь орчихдог юм уу! Үнэхээр тийм бол Югём Жонгүгийг зүрхэндээ оруулчихсан юм байна шүү дээ!
Би, Чэёон: Өө Лисахан миь дээ!
-----
Тэхён: Үгүй ээ чи наадхаа яах гэж оруулсан юм. Угаасаа аймар өвдөнө шдэ тодорхой.
Жэнни: Чи л өөрөө чихсээр байгаад оруулаа биздээ. Ахх одоо яах юм. Хариуцлага хүлээх юм уу чи!
Тэхён: Хүлээж л таарна шд. Өөрөө ийм зүйл хийсэн юм хойно.
Жэнни: Ёоёё ядаж тааруулаад аятайхан томхон тойрогтой бөгж авчихаж болсонгүй юу?
Тэхён: Харин тийм ээ! Яарсандаа үнэхээр жижигхэн бөгж авчихаж. Уг нь чамайг баярлана л гэж бодсон.
Энэ хэсэг дээр балиар юм бодсон хүмүүс болиорой та нар зүгээр!😂😐
Жэнни: Мэдээж би баярласан. Гэхдээ за юу! Миний хөгшин болио! Жоохон мэдрэмтэй бололдоо.
Тэхён: За! Мэдрэмжтэй болноо хадагтай Ким.
Жэнни: За яахав. Мэдрэмжгүй ч гэсэн хөгжилтэй байдаг чамд баярлалаа гээд энийг гээд ганган гэгч нь багласан хайрцагтай зангиагаа өгөв.
Тэхён: Яиахх манай Жэнни аргагүй л. Намайг үзмэн ягаан өнгөнд дуртайг яаж мэдсэн юм бэ хөөрхнөө.
Жэнни: Цаанаасаа л мэдрээд байсан юм.
Өнөөдөр бол тэдний найзлаж эхлэсний 1 сарын ой. Дараа нь тэд 2 сарын ойгоо тэмдэглэнэ тэгээд 3 сарын... ер нь энэ хоёр шатаж дуусах байх өө... жилийн 12 сард сар болгон маш их мөнгөөр найз болсноо тэмдэглэнэ гэдэг чинь жинхэнэ дампуурал л гэсэн үг.
Жэнни: Найз минь 1 сарын ойн мэнд.
Тэхён: Чамдаа ч бас. Хайртай шүү нэг үнсье дээ.
Жэнни: Метрийн зайнаас үнсвэл үнс.
Тэхён: Ёооо! Муу гайтай корона хараал идээсэй чамайг Коронаа!
----
Би: Нэг иймэрхүү... энэ хоёр ёстой хоёр биендээ сайн болохгүй юм шиг далчигнаж байна аа.
Лиса: Мэдэхгүй дээ.
Чэёон: Лиса яа. Битгий гуниглаа. Чи зүгээр Югёмыг очиж нэг сайн зодож аваад ир гэхэд Лиса гэнэт босж ирээд
: Мэдээж болох юм байна! Сайхан санаа өгсөн хайрт Чэёондоо талархья.
••••
YOU ARE READING
Pʟᴀʏʙᴏʏ Aɴᴅ Pʟᴀʏɢɪʀʟ
FanfictionЖэнни: Би үргэлж чамайг боддог шүү дээ хонгор минь! Тэхён: Мэдээж би ч бас үргэлж боддог! Чамтай учирсандаа би маш их баярладаг. Ямар азаар би Плэебоё байсан юм! Playboy Playgirl хоёрын учрал. Жич: Энэ бичвэрийн үг хэллэг задгай ашиглагдах тул зад...