Тэхён: Миний найз ч ёстой охидуудыг уйлуулах юм аа!
Жунин: Юу гээд байгаа юм бэ?
Тэхён: Миний найз ёстой охидуудыг уйлуулах юм аа!!
Жунин: Чих дүлий миний хүү чанга ярь!
Тэхён: Өөө! Юу гэх гээд байна вэ гэхээр за юу чи сонсож бай! Уг нь энэ охидуудыг чинь уйлуулах ёстой байхгүй юу! Тэгсэн чи уйлуулаад! Чи уйлуулаад байхаар чинь эд нар уйлаад-
Жунин: Байз байз юун баахан уйлаан майлаан бэ?
Тэхён: Тэгээд чи уйлуулаад байхаар чинь эд нар уйлангуут чи уйлаад чамайг дагаж би уйлаад намайг дагаж Сүжон Жэнни хоёр уйлаад төд удалгүй сургууль даяараа уйлаад байгаа байхгүй юу!
Жунин: Юун завхарсан юм бэ! Байз! Энэ юун шил арчиж байгаа чимээ вэ?
Тэхён: Юун шил арчих вэ? Жин ах л байгаа биздээ! Мулгуу шдэ энэ!
Жэнни: Хайраа! Удаан хүлээсэн үү?
Хаанаас ч юм нэг булангаас Жэнни гарч ирээд Жуниныг тэврээд ингэж хэлэх үед Тэхён тэр дороо хөмсгөө зангидан Жунин руу үхлийн харц шидэх нь тэр.
Жунин: Заза хөгшөөн явж байдаа! Хөхний булчинтай болгох дасгал сайн байлаа!
Тэхён: Чи найзыгаа хаяж байгаа юм уу?
Тэхён: Ээ чи намайг хаячихаж байгаа юм уу тэ!
Тэхён: Ганц муу зүрхнийхээ андыг ёстой гоё жийлээдээ Жунин аа! Халуухан шөнөө мартлаадаа Жунинаа!
Жунин: Чи чинь ямар аймар хүн бэ! Яв л даа! Маргааш ахиад хөний булчин чангаруулах дасгалтай шүү!
Тэхён: Надаас битгий ай! Амьд хүнээс ай!
Тэхён: Заза! Тэр ч яах вэ. Жэннитэй уулзах хэрэг байна!
___
Тэхён: Хөөх Жэнни Ким жаргалтай байх шиг байх юм!
Жэнни: Мэдэхгүй ээ юу ярих гэсэн юм.
Тэхён: Намайг өөртөө дурлуулна гэчихээд яаж Жунинтай үерхэж чадаав.
Жэнни: Мэдэхгүй ээ зүгээр мэдрэмж минь л.
Тэхён: Хөөх Жэнни мэдрэмж гэнэ шүү. Их гоё мэдрэмж байна. Жуниныг Сүжонтой үерхдэг гэдгийг мэдэлгүй үерхсэн ёстой гоё мэдрэмж байна баяр хүргье.
Жэнни: Яа! Ким Тэхён. Одоо хамааралгүй болсон юм чинь найз байхаа больё. Чи Сүёнтой би Жунинтай.
Тэхён: Хэр удахыг нь харж л байя. Чи ихдээ л нэг сар үерхээд сална. Ойлгомжтой шүү дээ. Шалиг хүмүүс хэзээ ч хоёр биедээ тохирдоггүй юм!
YOU ARE READING
Pʟᴀʏʙᴏʏ Aɴᴅ Pʟᴀʏɢɪʀʟ
FanficЖэнни: Би үргэлж чамайг боддог шүү дээ хонгор минь! Тэхён: Мэдээж би ч бас үргэлж боддог! Чамтай учирсандаа би маш их баярладаг. Ямар азаар би Плэебоё байсан юм! Playboy Playgirl хоёрын учрал. Жич: Энэ бичвэрийн үг хэллэг задгай ашиглагдах тул зад...