Σκεφτικα όλα αυτά που είχα περάσει και τα καλά και τα κακά. Δάκρυσα αλλά ταυτόχρονα χαμογέλασα. Ξεκληδωσα την πόρτα βγήκα έξω σκουπιζοντας τα μάτια μου γρήγορα. Έκατσα μακριά του.
Λ:τι έχεις
Ε:τίποτα σκασε και δες την ταινία.
Λ:Γαμωτο πες μου
Ε:Ηλία σκασε
Σηκώθηκε με γρήγορες κινήσεις ήρθε προς το μέρος μου με σήκωσε όρθια κόλλησε τα μέτωπα μας.
Λ: αίμα του διαβόλου
Ε:σκασεεε μην με λες έτσι
Λ:γιατί σου θυμίζουν πράγματα.....η μήπως συναισθήματα. Έβγαλε αυτό το ψεύτικο - πονηρό χαμόγελο του και έκατσε στο μαλακό κρεβάτι με εκείνο το σκληρό ύφος του
Λ:έχεις αλλάξει πολύ
Ε:ξέρεις δν φταίω εγώ για αυτό
Λ:το ξερω. Για αυτό θέλω να με συγχωρέσεις. Όχι ερωτικά αλλά φιλικά.
Ε:ξέρεις δν πήγα εγώ και γαμηθηκα με την καλύτερη φίλη της κοπέλας μου. Πες μου τώρα που σε πληγωσαμε.
Λ:αχχ και να καθόσουν και να άκουγες δν θα είχαν γίνει έτσι τα πράγματα.
Ε:ξέρεις πολύ καλά το μόνο πράγμα που σιχαίνομαι είναι η πρωδοσια. Και εσύ το έκανες με την πρώτη ευκαιρία.
Λ:μην το συνεχίζεις άλλο. Βέβαια εσύ έχασες την αδελφή σου στο ατύχημα με την αστυνομία. Όχι εγώ.
Ε:φύγε (είπα χαμηλόφωνα)
Λ:τι είπες.
Ε:ΕΊΠΑ ΝΑ ΦΥΓΕΙΣ ΤΙ ΔΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΝΕΙΣ. ΠΕΣ ΜΟΥ. ΕΣΎ ΤΗΝ ΣΚΩΤΟΣΕΣ ΛΙΑΚΟ ΕΣΎ. ΉΣΟΥΝ ΜΕΘΥΣΜΕΝΟΣ ΕΣΎ ΚΑΙ Ο ΚΟΛΛΗΤΟΣ ΣΟΥ Ο ΜΥΡΙΟ. ΤΗΝ ΒΙΑΣΑΤΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΚΩΤΟΣΑΤΕ. ΑΛΛΆ ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΔΝ ΕΧΕΙΣ ΞΕΜΠΕΡΔΈΨΕΙ ΑΠΌ ΕΜΈΝΑ ΑΚΌΜΑ. ΜΠΟΡΕΊ ΚΆΠΟΤΕ ΝΑ ΕΊΧΑ ΑΓΑΠΉΣΕΙ ΤΟΝ ΗΛΊΑ ΤΟΝ ΑΠΛΟ ΠΟΥ ΔΝ ΤΟΝ ΕΝΙΑΖΕ ΤΊΠΟΤΑ. ΜΠΟΡΕΊ ΝΑ ΤΟΝ ΑΓΑΠΟΎΣΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΟ ΑΠΌ ΤΟ ΕΑΥΤΌ ΜΟΥ ΆΛΛΟ ΑΥΤΌ ΔΝ ΜΕ ΣΤΑΜΆΤΗΣΕ ΣΤΟ ΝΑ ΣΥΝΕΧΊΣΩ ΜΕ ΤΗΝ ΟΜΆΔΑ. ΠΆΝΤΑ ΣΟΥ ΑΡΕΣΑΝ ΟΙ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΠΟΥ ΚΙΝΔΙΝΕΥΕΣ. ΑΚΌΜΑ ΘΥΜΆΜΑΙ ΤΟ ΒΡΆΔΥ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΙΝΗΓΟΥΣΕ Η ΑΣΤΥΝΟΜΊΑ ΚΑΙ ΕΚΑΝΕΣ ΣΟΥΖΕΣ ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΝΟΜΙΕΣ. ΠΟΥ ΠΈΣΑΜΕ ΚΑΙ ΟΙ ΔΎΟ ΣΕ ΕΚΕΊΝΟ ΤΟ ΚΕΝΌ. ΕΚΕΊ ΕΊΝΑΙ ΠΟΥ ΕΊΔΑ ΤΟ ΑΊΜΑ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΤΗΣ ΑΔΕΛΦΗΣ ΜΟΥ. ΠΟΥ ΝΑ ΉΞΕΡΑ ΠΩΣ Ο ΆΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΣΚΩΤΟΣΕΣ ΤΗΝ ΗΛΈΚΤΡΑ ΉΤΑΝ ΤΟ ΑΓΌΡΙ ΜΟΥ. ΣΉΚΩ ΕΞΑΦΑΝΙΣΟΥ ΔΝ ΘΈΛΩ ΝΑ ΣΕ ΞΑΝΑΔΏ. ΦΥΓΕ.
Αρχισα να λυγιζω και να κλαίω
Ε:σε παρακαλώ φύγε. Φύγε δν μπορώ να σε βλέπω
Λ:σε παρακαλώ ηρεμισε σε παρακαλώ. Χαριμπο μου ηρεμισε.
Ε:μην με ξαναπείς έτσι.
Λ:γιατί
Ε:έτσι με φώναζε ο παλιός ο Ηλίας που με αγαπούσε. Δν φαντάζεσαι πόσο είχα πονέσει. Όταν σε είδα με την και καλα κολλητή μου να είστε γυμνοί και οι δύο αγκαλιά. Έσπασε η καρδια μου ράγισε. Εάν κάποιος είχε πολύ φαντασία θα σε έβλεπε να έχεις την καρδιά μου στα χέρια σου και να παίζεις μαζί της και στο τέλος να την πιέζεις τόσο πολύ ώσπου έσπασα.Εκλεγα κάθε βράδυ. Σπάζοντας κάθε μέρα πράγματα......