Hirtelen az osztály teremben találom magam. Ha jól megnéztem a rajz óra utolsó perceit szenvedtem át, ami egyben az utolsó órám. Csenget és után a barátaimmal, a tömegbe beleolvadba szokás szerint csordaként vonulunk ki az épületből. Amint ki léptünk a kapun eléggé különös látvány fogadott. Egy ismeretlen srác egy gitárral a nyakában intézetet nekem. Hirtelen mindenki tőlem akarta megtudni, hogy ki a fiú és honnan ismerem. Nem tudtam megszólalni ezért csak megráztam a fejem, jelezve, hogy nem tudok semmit. Hirtelen az ismeretlen megragadta a gitárját és elkezdte a szemembe nézve a Boldog szülinapot! című szám ismerős dallamát játszani majd énekelni. A tömeggel együtt furcsán néztem a gitáros rá, de ő nem zavarhatja magát és tovább énekelt. Mindenkire különböző hatással volt a látvány. Rám először is azért mert még soha nem gitározott nekem senki. Másodszor azért sokkolt ez a nem mindennapi dolog, mert rólam lehet tudni, hogy nem most van a szülinapom. Aztán elgondolkodtam és hirtelen belém hasított a felismerés, hogy azt sem tudom hányadik a van. Hirtelen a barátaimhoz fordulva megkérdeztem, hogy milyen dátumot is írunk. Ők csodálkozva közölték velem hogy 2020. Július 16-a van. Na most itt több dolog is keringett a fejemben, először is az, hogy mi a fejét keresek én júliusban a suliban? A következő kérdése az agyamnak saját magamtól, hogy mi a francért van itt egy full ismeretlen srác és énekel nekem szülinapi köszöntőt? A bambulásomból az keltett fel, hogy az idegen befejezte az éneklést és mosolyogva el sétált... Mindenki csak tapsolt neki, én meg érthetetlen fejjel néztem.
Amikor felébredtem újabb különös álmomból csak azt tudtam kérdezni, hogy hogyan sikerült ezt az agyamnak össze hoznia? Hát erre a kérdésre még mindig nem kaptam választ.
-----------------------------------------------------------
Sziasztok! Remélem tetszett nektek az álmom. Ha tetszett és szeretnétek, hogy az új, furcsa álmaimat a jövőben is megosszam veletek akkor légyszi vote-oljatok és írjatok kommentet. Ha nektek is szoktak lenni ilyen furcsa álmaitok, írjátok meg! Kíváncsi vagyok, hogy csak az én agyam ilyen őrült-e. Jó és furcsa álmokat mindenkinek!
DU LIEST GERADE
Hülye Álmok Felsőfokon
SonstigesAz álmok néha nagyon érdekesek tudnak lenni. Főleg az én és a barátom álmai. Ezeket fogjuk ide lejegyezni... /Az álmokban a nevek álnevek lesznek a személyi jogok miatt/ @encike000000 val írjuk a story- t melyben horoszkópok és one shot- ok találha...