Én az ügynök

42 4 0
                                    

(Ebben az álomban keveredik a HP, a Kingsman és a Shazam! című film. ) 

Egy épületben voltam. Tudtam, hogy ki vagyok és, hogy mit keresek ott.
Egy Kingsman vagyok, természetesen varázs erővel ami ebben a világban elfogadott. Csupán páran nem törődtek bele hogy ebben a világban tényleg létezik varázslat. Nem gyakran használjuk a természetfeletti erőnket hiszen fejlett a tudomány és valahogy kényelmesebb egy repülőn utazni mint egy seprűvel.
Éppen bevetésen vagyok hiszem megtudtam hogy a hét főgonosz kiszabadult és éppen ebben az épületben van. A hely egy hotel ami egyben étteremként is üzemel.
Információim szerint egy közép magasságú, festett, szőke hajú nő birtokolta őket. Tudtommal a célja az volt hogy a Kingsman-ek egy részét, aki itt lakott ölje meg. A nagy részük még gyakornok volt. Csupán hárman voltak már igazi Kingsman-ek. Ügynökségünk már nem úgy működik mint régen. Hogyha több kiváló tanoncunk volt akkor felvettük őket és nem csak egyet.
Elindultam felderíteni a terepet amikor megpillantottam a célszemélyt. Az volt a feladatom, hogy lehetőleg élve juttassam a börtönbe. A hét főgonoszt pedig vissza kell zárjam. Nehéz lesz, de ha kapcsolatot tudok létesíteni az egyik itteni ügynökkel akkor eltudjuk fogni őket. Csak egy gondom volt. Nem ismertem az itteni Kingsman-ek közül, csak egyet. De ő sose terepen volt, ő mindig is az informatikában volt otthon. Gondolom éppen az egyik szobában rejtőzött el és segített a társainak. Ahogy megláttam a szőkét, aki köré hatalmas tömeg gyűlt, én is elindultam oda, beleolvadva a tömegbe. 
-Emberek! Bízzanak bennem! Még kell találnunk azokat akik itt az igazi gonoszak! A nevük Kingsman! Rosszat akarnak a világnak! Nektek! - a nő mondataira az emberek csak bólintottak. Valószínű egy varázslat tette ezt velük. - Segítsetek! Itt egy tesztet fogok megcsinálni! Akinek negatív a teszt az nem tartozik a bűnösök közé! Csak sorjában jöjjenek! 
Én erre nem tudtam mit reagálni. Utánoztam az embereket mintha én is a varázslat áldozata lennék. Az emberek sorban állva várták, hogy mi lesz a végeredmény.
A teszt eléggé furcsa volt. A nő a varázspálcáját megfogva, a hotel lépcsőjének vaskorlátjára mutatott ahova az embereket egyesével be varázsolta és a legvégén visszahelyezte a földre. 
Ekkor rájöttem mire jó ez. A végén ha kijött a korlátból az ember, olyan ruhában került ki amilyen a szakmája. A Kingsman-nek a ruháját már ismerték sajnos az emberek, ezért hordunk mindig álruhát.
Tudtam, hogy gyorsan el kell tűnnöm és ahogy megnéztem, csökkent a száma azoknak akik itt voltak, azaz a Kingsman-ek eltűntek mielőtt leleplezik őket. Én is ezt akartam tenni de túl feltűnő lett volna úgyhogy kénytelen voltam leleplezni magam. Amikor kikerültem a csőből, futottam. Az egyik főbűn utolért, de végül sikerült leráznom. Azzal, hogy végig mentem a teszten előnye és hátránya is van számomra. A hátrány az, hogy tudják ki vagyok. Az előny pedig az, hogy az ügynökeink is tudják ki vagyok. Bezárkóztam az egyik szobába és ott néztem a kamerákat illetve kutakodtam. A Kingsman adatbázisában megtaláltam, hogy a célszemély öt éve gyakornok volt, de megbukott.
Egyszer csak halk kopogást hallottam. Megláttam, hogy az ajtó alatt egy pálma levelet csúsztatva be. Ez az ügynökségnél egy jel arról, hogy ők azok. Ezt a jelzést csak az igazi Kingsman-ek tudják, ezt a kiképzésen nem tanulják. Szóltam, hogy bejöhet, de azért kikészítettem a pálcám.
- Szia! George vagyok. Itt vannak a többiek is. 26-an vagyunk. - megláttam ahogy mind besétálnak majd végül jó barátom, Victoria is megjött. Megbeszéltük a tervet. Először is le kellett mennünk az épület alá a fegyvertárba, ahova egy lift vitt minket. A lift a szobámból ment le de nem férünk be mind. Közben hallottuk, hogy megtaláltak minket. De a többiek fáradtak voltak, hiszen két napja nem aludtak csak egy órát. Gyorsan adtam nekik egy egy vizes ruhát amit imperio-val itattam át. Miközben hallhattuk a közeledő lépteket, a csapatok egyik felét leküldtem a liften.  Gyorsan összeszedtem pár fontos kelléket a szobábólszobából,  majd a titkos ajtón keresztül beléptem a liftbe én is. Pont elkerültük a találkozást a célponttal. Lent összeszedtünk pár dolgot, majd visszamentünk és felkerestük az ellenséget. Majd elkezdődött a harc. Nehéz volt az egyszer biztos, de végül megnyertük. 

-----------------------------------------------------------

Sziasztok! Remélem tetszett. (Nem tudom miért egy imperio átokkal itattam át a saját embereim borogatását, ne kérdezzétek)
Bocsi, hogy a vége ilyen rosszra sikerült, csak elfelejtettem, hogy mi történt akkor pontosan... Csak arra emlékszem abból a részből, hogy nyertünk és ennyi.
Ha tetszett akkor vote-oljatok és kommenteljetek. Ha kérdésetek van vagy valamit nem értettetek akkor írjátok meg.
Jó és furcsa álmokat mindenkinek! 

Hülye Álmok FelsőfokonOù les histoires vivent. Découvrez maintenant