5SOS Horoszkóp

26 2 0
                                    

(Nem tudom, hogy mégis, hogy fog sikerülni, úgyhogy előre is bocsi)

Kos: Luke rádkacsint egy buliban, amitől te elájulsz.

Bika: Callum megeszi a kajád, majd a csomagolását beletömi a szádba.

Ikrek: Michael úgy megcsikiz hogy leesel az ágyról.

Rák: Ashton-nal egy ágyban alszol. Vagyis te nem alszol mert annyira fangörcsölsz.

Oroszlán: Az egész bandával együtt X-boxoztok, ahol leversz mindenkit.

Szűz: Michael neked adja a lejárt szavatosságú csokiját.

Mérleg: Callum legurít egy dombról, úgy, hogy egy bevásárló kocsiban ülsz.

Skorpió: Együtt nézitek meg a Csókfülkét Asthon-nal.

Nyilas: Luke lefotóz és fel tesz instára úgy, hogy egy baba ruha van rajtad.

Bak: Elmentek együtt a vidámparkba, ahol félsz felszállni a körhintára mert szerinted az ijesztő.

Vízöntő: Callum megnyalja a szemgolyód, ezért elmész az orvoshoz mert félsz hogy elkaptál tőle valami veszettséget.

Halak: Michael elvisz randizni egy szeméttelepre, ahol belök egy nagy kupac hulladékba.

-----------------------------------------------------------

Szeretném megköszönni encike000000 -nak hogy vállalta a bétám szerepét. Nagyon sokat segít vele.
Remélem, hogy tetszett és nem rontottam el nagyon. Ha szeretnétek még ilyen hülyeségeket olvasni, akkor vote-oljatok és kommenteljetek. Írjátok meg, hogy milyen horoszkópokat szeretnétek még olvasni. További szép napot! 

Hülye Álmok FelsőfokonWhere stories live. Discover now